obesrane garażowe wrota

Data: 2015-05-06 17:16:18
Autor: Moonsky
obesrane garażowe wrota

Użytkownik "Stokrotka" <ortografia.nowa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:mid6mg$ksc$1usenet.news.interia.pl...
Wrota mego garażu zostały obesrane.
Dziś rano, zauważywszy to, skrobnełam pismo:
".... 6 maja 2015
Do: Spółdzielnia Mieszkaniowa Gwarek
Sprzątanie terenu spółdzielni jest obowiązkiem spółdzielni (poza granicą drzwi) a nie obowiązkiem lokatora lub najemcy. Dlatego domagam się natychmiastowego uprzątnięcia gówna, którym obesrano drzwi mojego garażu (x-xx) i fragment podjazdu. Z dużym prawdopodobieństwem pracownica spółdzielni zamieszana jest w ubrudzenie drzwi mojego garażu" podpis.

To, plus twoje obsesje lingwistyczne, prowadzą mnie do wniosku, że wkrótce służba zdrowia w postaci klinicznego leczenia psychiatrycznego stanie się twoim dniem codziennym... :(

obesrane garażowe wrota