obgladnalem ten film o bielskim...

Data: 2010-01-29 21:59:06
Autor: konserwator
obgladnalem ten film o bielskim...
tym zydoskim mordercy na bialorusi i mi sie bardzo spodobal....
dobitnie tam widac jakich zbrodni sie dopuszczal...
ze to pozwolili nagrac.....
pewnie scenariusza nie czytali....

--
EI INCUMBIT PROBATIO QUI DICIT, NON QUI NEGAT

Data: 2010-01-29 21:59:29
Autor: Artur Borubar
obgladnalem ten film o bielskim...

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał

tym zydoskim mordercy na bialorusi i mi sie bardzo spodobal....

Morderca?

Przemek

--
 Z dokumentu wynika, że w CBA nie było jasnych
kryteriów, według których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi

Data: 2010-01-29 22:04:24
Autor: Jerzy Tabortowski
obgladnalem ten film o bielskim...
Morderca?

No, pospolity zbir z giwerą, udający partyzanta.

Data: 2010-01-29 22:18:44
Autor: Artur Borubar

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd.gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:hjvj5n$igf$1nemesis.news.neostrada.pl...
Morderca?

No, pospolity zbir z giwerą, udający partyzanta.

Nie widziałem tego filmu i nie o to mi chodziło. Pytałem konserwatora powierzchni płaskich, czy podobał mu się morderca.

Przemek

Data: 2010-01-29 22:37:40
Autor: Jerzy Tabortowski
obgladnalem ten film o bielskim...
Nie widziałem tego filmu i nie o to mi chodziło. Pytałem konserwatora powierzchni płaskich, czy podobał mu się morderca.

Napisał dość jasno, spodobał mu sie film.

Data: 2010-01-30 08:30:29
Autor: Artur Borubar
obgladnalem ten film o bielskim...

Data: 2010-01-30 08:41:59
Autor: konserwator
obgladnalem ten film o bielskim...

Data: 2010-01-30 08:45:45
Autor: Artur Borubar
obgladnalem ten film o bielskim...

Data: 2010-01-30 01:52:05
Autor: MH
obgladnalem ten film o bielskim...
tym zydoskim mordercy na bialorusi i mi sie bardzo spodobal....
=============

Bądź precyzyjny !!  Co się spodobało ?? Film , czy bielski i mordercy ???

MH

Data: 2010-01-30 08:28:08
Autor: konserwator
obgladnalem ten film o bielskim...

Data: 2010-01-30 04:01:07
Autor: sofu

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości
[...]

Co ty mówisz, dało sie to ogladac spokojnie?

sofu

Data: 2010-01-30 08:38:30
Autor: konserwator
obgladnalem ten film o bielskim...