"obiat" Kaczynskiego, czyli GWno prawda

Data: 2011-03-18 15:48:51
Autor: brat_olin
"obiat" Kaczynskiego, czyli GWno prawda
Data: 2011-03-19 00:05:40
Autor: Lorn
"obiat" Kaczynskiego, czyli GWno prawda
W dniu 2011-03-18 23:48, brat_olin pisze:
http://deser.pl/deser/1,111857,9283020,Wpadki_Komorowskiego__A_Kaczynski_pisze__obiad__przez.html

To zdecydowanie nie przypomina 'd' :-p Masz jeszcze jakieś super tajne linki?

Data: 2011-03-18 16:11:05
Autor: brat_olin
On 19 mar, 00:05, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
> [...]

>http://deser.pl/deser/1,111857,9283020,Wpadki_Komorowskiego__A_Kaczyn...

To zdecydowanie nie przypomina 'd' :-p Masz jeszcze jakieś super tajne

Co by nie gadac, to mniej kontrowersyjne niz bol gajowego przy
nadzieji, nie?
--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-03-19 00:17:20
Autor: Lorn
W dniu 2011-03-19 00:11, brat_olin pisze:
[...]

Co by nie gadać, to siejesz propagandę, a piejesz na GW. Do perfumerii wam daleko. Popełnił Komorowski bład, przyznał się. Wolak z pistolecikiem w pokrętny dla siebie sposób pierdzielił głupoty...

Data: 2011-03-19 00:15:13
Autor: HaMMeR
On 19 Mar, 00:17, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

> [...]

wam daleko. Popełnił Komorowski bład, przyznał się. Wolak z
pistolecikiem w pokrętny dla siebie sposób pierdzielił głupoty...

A co ty, hebany pozyteczny idioto bredzisz tutaj!
Pistoleciki, pokretny.., pierdzielil glupoty.., o czym ty gaworzysz
intelektuany demencjuszu?

Data: 2011-03-19 13:27:35
Autor: Lorn
"obiat" Kaczynskiego, czyli GWno prawda
W dniu 2011-03-19 08:15, HaMMeR pisze:
A co ty

Nic.

Data: 2011-03-19 14:29:28
Autor: Canucki
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
[...]

Prosze przyjrzec sie literze "t" w wyrazach: pobyt, kwiaty, wizyty
a moze nawet Pan zauwazy, ze poprzeczna kreska jest znacznie nizej niz
w wyrazie "obiad" gdzie rzeczywiscie zamaszyscie pisane "y" (vide takze "wizyty") "weszlo" na literke "d".
Ale Pan woli widziec zgodnie z panskimi politycznymi sympatiami i antypatiami.

Poza tem wydaje sie Pan nie rozumiec, ze wpis do ksiegi w restauracji, nawet
gdyby byl z bledem ma duzo mniejsza wage niz oficjalny wpis glowy panstwa
w ksiedze ambasady jednego z najbardziej liczacych sie w swiecie panstw.

Krzysztof Canucki  --

Data: 2011-03-19 16:04:00
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Canucki" <canucki@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:im2ek8$39k$1inews.gazeta.pl...
[...]

To zobacz jak napisał "d" - jest na początku tekstu.
Nie ma znaczenia ważność. Pisze się popełniając blędy lub nie.

Data: 2011-03-19 16:17:04
Autor: u2
[...]

Kaczka nie robi rażących błędów gramatycznych, choć charakter pisma ma
fatalny.

Specsłużby merdialne zostały postawione na baczność kolejną wpadką
Bronka gafy, ale zamiast poprosić Prof. Miodka o kilka wykładów dla
Bronka zaczęły szukać błędów u Kaczki.

Data: 2011-03-19 00:12:46
Autor: HaMMeR
On 18 Mar, 23:48, brat_olin <brat_o...@yahoo.com> wrote:
http://deser.pl/deser/1,111857,9283020,Wpadki_Komorowskiego__A_Kaczyn...

--
Smart questions to stupid answers

No prosze! Predzej czy pozniej, zawsze prawda wyjdzie na jaw i
palnie w lby te sprzedajne, PR-owskie dziennikoorwy !
A Bronek do budy... (Ruskiej)!

Data: 2011-03-19 08:25:57
Autor: Przemysław W
"obiat" Kaczynskiego, czyli GWno prawda

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał

No prosze! Predzej czy pozniej, zawsze prawda wyjdzie na jaw ..

To gdzie docelowo pochowają "prezydenta" Kaczyńskiego?

Przemek

--

.."Prezydent Lech Kaczyński ułaskawił gangstera, z którym jego zięć prowadził interesy. Marcin Dubieniecki i Adam S. pojawiają się w dokumentach jednej ze spółek. Udziały w niej ma także Robert Draba, były szef kancelarii Lecha Kaczyńskieg. Zięć Lecha Kaczyńskiego i były szef jego kancelarii prowadzili interesy z przestępcą, którego ułaskawił nieżyjący prezydent".

Data: 2011-03-20 08:16:34
Autor: fantazja kovalsky
On 19 Mar, 08:25, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:
Użytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisał

> No prosze! Predzej czy pozniej, zawsze prawda wyjdzie na jaw ..

To gdzie docelowo pochowają "prezydenta" Kaczyńskiego?

W pizdzie!

Przemek

Data: 2011-03-19 08:41:05
Autor: januszklenczon
> [...]

No prosze! Predzej czy pozniej, zawsze prawda wyjdzie na jaw i

palnie w lby te sprzedajne, PR-owskie dziennikoorwy !

Głupyje Paljaczki nie szczekać tolko wykonywać naszi poliecenia. Gazowu umowu padpisali na naszych warunkach? Aaaa?  Donald dług 1,5 miliarda umorzył ? Aaaa? Wrogi Rossiji eliementy fizykalnie unicztożone? Aaaa?  Cału zaszyfrowanu komunikacju NATO sprzed 10 aprila my rozszyfrowali ??  Aaaaa?  Piersonalia agientow NATO znajem my ?? Aaaa ??   No to mordu w kubiel i słuszać czto my rassskażem. I dzierżatsia z daljoka od Liebanona. Za głupyje wy poljaczki.
I ruki procz od naszego cziełowieka na tej waszej kabarietnoj prezidenturie.  Pa polski nie znajet on pisać? A kto w mirie znajet etot dziebilnyj jazyk ? Pa naszemu znajet pisać pierfiektno. Na gliebu głupyje Paljaczki i lizać naszi obuwi.

Data: 2011-03-19 08:36:24
Autor: cytryna
[...]

********************************

Agentura wpływu szaleje, wybory za pasem a przegrana PO jak na tacy. Tak więc każde kłamstwo jest na wagę złota.

"Swój blamaż z ortografią Bronisław Komorowski szybko chciał przykryć innym wydarzeniem. Z pomocą dziennikarzy przypomniał wpis Jarosława Kaczyńskiego, w którym rzekomo miało się pojawić &#8222;obiat&#8221;. Intryga tak marna, jak łatwa do rozszyfrowania.

Chodzi o tekst &#8222;Super Expressu&#8221; sprzed dwóch lat, który zamieścił zdjęcie wpisu Jarosława Kaczyńskiego do księgi pamiątkowej jednej z restauracji. Redakcja twierdziła, że prezes PiS zamiast &#8222;obiad&#8221; napisał &#8222;obiat&#8221;.

Jarosław Kaczyński rzeczywiście pismo ma niewyraźne, ale wystarczy przyjrzeć się zdjęciu, aby zauważyć, że kreska, która miałaby poprawić humor Bronisławowi Komorowskiemu, tworząc literę T, to w istocie ogonek litery Y z poprzedniego wiersza.

Bronisław Komorowski przyznał się wprawdzie do błędu, a nawet przeprosił za skompromitowanie urzędu prezydenta RP, ale chyba niewiele się nauczył wykorzystując tak kiepskie intrygi. Mamy chociaż NADZIEJĘ, że zapamięta jak należy napisać BÓL."

Data: 2011-03-19 08:48:19
Autor: januszklenczon
> [...]

skompromitowanie urzędu prezydenta RP, ale chyba niewiele się nauczył

wykorzystując tak kiepskie intrygi. Mamy chociaż NADZIEJĘ, że zapamięta jak

No dobra cytryna, przyjrzałem sie temu tekstowi Kaczora, masz niestety qwa rację, tym razem sie wymknął, to zawijas od tego Ygreka na górze, wszystkie Ygreki robi skubany z tym zawijasem, w innych miejscach tekstu litery  t   pisze zupełnie inaczej. Jednak napisał obiad. Dobra, wymknął się, ale co ma wisieć nie utonie, jeszcze go złapiemy, na czymkolwiek. --

"obiat" Kaczynskiego, czyli GWno prawda