objazd DK8

Data: 2011-05-03 19:20:38
Autor: adam
objazd DK8
Witam,
Z powodu intensywnych zwezen na DK8 szukam jakiegos sensownego objazdu. Czy macie jakis pomysl jak to objechac od Piotrkowa do Warszawy (jadac od Katowic)?
Jak uwazacie czy zjazd na DK12 w Piotrkowie i dojazd do S7 ma sens? Jaki jest obecnie stan 12 tki?
Dzieki, pozdrawiam
Adam

Data: 2011-05-03 11:57:57
Autor: Przemek V
objazd DK8
On May 3, 7:20 pm, "adam" <ad...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Ja dzisiaj jechałem z okolic Zawiercia przez Szczekociny, Włoszczową,
Łopuszno, Końskie, Przysucha, Potworów, Białobrzegi. Od Potworowa
nawierzchnia jest OK. Wcześniej dramat dla zawieszenia i kręgosłupa
ale jedziesz spokojnie 80-100 km/h a ruch dzisiaj był praktycznie
żaden. Od Potworowa jest już znośna nawierzchnia a od Białobrzegów
dwupasmówka.

Data: 2011-05-03 23:09:14
Autor: Tomek Glowka
objazd DK8
On 3 Maj, 20:57, Przemek V <przem...@gmail.com> wrote:
> [...]
Ja dzisiaj jechałem z okolic Zawiercia przez Szczekociny, Włoszczową,
Łopuszno, Końskie, Przysucha, Potworów, Białobrzegi. [...]
od Białobrzegów
dwupasmówka.
A konkretnie od samego Radomia (-:
Pod warunkiem, że od Zawiercia pojedziesz na Jędrzejów. Wg mnie warto
- droga dłuższa, ale prosta.
Testowałem też jeszcze szerszy objazd (przez Olkusz do Miechowa) i nie
polecam, chyba że okoliczności zmuszą (np. wypadek na S1).
pozdrawiam, tomek

Data: 2011-05-04 00:40:02
Autor: Przemek V
objazd DK8
On 4 Maj, 08:09, Tomek Glowka <st1...@o2.pl> wrote:
A konkretnie od samego Radomia (-:
Pod warunkiem, że od Zawiercia pojedziesz na Jędrzejów. Wg mnie warto
- droga dłuższa, ale prosta.

Przez Radom-Kielce-Jędrzejów jechałem w tamtą stronę. W Radomiu pół
godziny stracone nawet kombinując przez miasto. Od Radomia do Kielc
wciąż jedziesz w tempie najwolniejszej ciężarówki albo PKSu czyli max
70 km/h. Od Skarżyska do Kielc jest coś co gdyby zostało wybudowane 20
lat temu w Europie Zachodniej nazywałoby się autostradą a oficjalnie
jest ekspresówką. Od Kielc do Jędrzejowa znowu 70 km/h. Następnie 78 z
Jędrzejowa do Zawiercia to znowu potok goroli wracających ze Śląska w
rodzinne strony, TiRy i wąsko.

Z W-wy trasą przez Jędrzejów jechałem 4 godziny. Powrót drogami
trzycyfrowymi trwał 40 minut krócej mimo zapętlenia się w kilku
miasteczkach. Znajoma, która jechała trasą najbardziej oczywistą,
czyli gierkówką, z Warszawy, w piątek jechała ponad 5 godzin.

Data: 2011-05-04 11:01:20
Autor: huri_khan
objazd DK8
Dnia Wed, 4 May 2011 00:40:02 -0700 (PDT), Przemek V napisał(a):

[...]

A jak zacznie się sezon rolniczy to na 78 Siewierz-Jędrzejów oprócz TIRów i
PKSów będą traktory, Bizony i Vistule.

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2011-05-03 20:46:48
Autor: Adam Szewczak
objazd DK8

Użytkownik "adam" <adabi@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ippdh6$a4a$1news.onet.pl...
[...]

    A co az tak zle jest na 8 ?

Nie no zjechac w Piotrkowie to juz nie bardzo jest gdzie, za duzo km do nadrobienia.
A skad konkretnie jedziesz ? Z Katowic ? to moze lepiej 78 do 7.

PZDr
Adam

Data: 2011-05-03 20:52:44
Autor: adam
objazd DK8
[...]

Dokladnie to jade z Zor, ale przejezdzam przez Katowice.
Pzdr
Adam

Data: 2011-05-03 21:03:56
Autor: Rafał \"SP\" Gil
objazd DK8
W dniu 2011-05-03 19:20, adam pisze:

[...]

Jest kilka opcji.
LututĂłw -  - Ĺťelechlinek - Boguszyce - Nowy Kawęczyn - Stare Budy - Stara Wieś - i np Nadarzyn.

Ja tak ostatnio leciałem (nie jedzie się drogami wojewódzkimi) ...

Możesz wypaść przy walichnowach (na WRC), możesz wypaść za sycowem, jest naprawdę kilka opcji.

A , nocą odradzam, bo miejscami "offroad", ale czasy znakomite poza tym.

Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...

Data: 2011-05-03 21:25:20
Autor: jerzu
objazd DK8
On Tue, 03 May 2011 21:03:56 +0200, "Rafał \"SP\" Gil"
<usenet@motopower.pl> wrote:

Lututów -

On jedzie od Katowic, nie od Wrocka.

P.S. Miałem kiedyś klienta w Lututowie :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-05-03 21:32:14
Autor: Michal Jankowski
objazd DK8
"Rafał \"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> writes:

Możesz wypaść przy walichnowach (na WRC), możesz wypaść za sycowem,
jest naprawdę kilka opcji.

Z Katowic do Warszawy?

  MJ

Data: 2011-05-04 00:17:43
Autor: Rafał \"SP\" Gil
objazd DK8
W dniu 2011-05-03 21:32, Michal Jankowski pisze:

Możesz wypaść przy walichnowach (na WRC), możesz wypaść za sycowem,
jest naprawdę kilka opcji.
Z Katowic do Warszawy?

Aaaa  , przeczytałem DK8 i z automatu mi się włączyło, Ĺźe Wro-Wawa.

A odcinek Wawa - PiotrkĂłw teĹź da się tak zadupiami ominąć. Trzeba tylko zapomnieć o konieczności trzymania się ciągĂłw DK - DW ... po prostu istnieją jeszcze inne drogi niĹź wojewĂłdzkie i krajowe, są one czasem  w dramatycznym stanie, a czasem w lepszym niĹź A4 ;)

Data: 2011-05-04 09:31:21
Autor: PH
objazd DK8

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:ippjir$hkt$1node2.news.atman.pl...
[...]

Lututów -  - Żelechlinek - Boguszyce - Nowy Kawęczyn - Stare Budy - Stara Wieś - i np Nadarzyn.

[...]

mimo to dzięki :)))

Data: 2011-05-03 21:23:38
Autor: jerzu
objazd DK8
On Tue, 3 May 2011 19:20:38 +0200, "adam" <adabi@poczta.onet.pl>
wrote:

Jak uwazacie czy zjazd na DK12 w Piotrkowie i dojazd do S7 ma sens? Jaki jest obecnie stan 12 tki?

Nie ma sensu.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-05-03 22:13:01
Autor: Marek P.
objazd DK8
adam wrote:
[...]

Bez przesady. Ganiam tam 1-3 razy w tygodniu o różnych porach (do Piotrkowas do 11stej a spowrotem 14-19) i jak nie ma wypadku to te130 km pokonuje 2 - 2,5h. Lokalnymi drogami nie będzie szybciej. Jak masz wypadek to go objeżdzasz i dalej nie ma tragedii. Jak nie znasz objazów to więcej postoisz w Nadarzynie.

Data: 2011-05-04 10:20:42
Autor: Inead
objazd DK8

"adam" <adabi@poczta.onet.pl> wrote in message news:ippdh6$a4a$1news.onet.pl...
Witam,
Z powodu intensywnych zwezen na DK8 szukam jakiegos sensownego objazdu. Czy macie jakis pomysl jak to objechac od Piotrkowa do Warszawy (jadac od Katowic)?

Jadąc z Łodzi czy warto pruc przez Łowicz i Sochaczew? Czy może przez Skierniewice?Na jakim odcinku robią gierkowkę?

Data: 2011-05-04 11:48:20
Autor: trans577
objazd DK8

Użytkownik "Inead" <a.frost@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ipr28s$s2c$1inews.gazeta.pl...

Skierniewice?Na jakim odcinku robią gierkowkę?

Piotrków-Mszczonów

Data: 2011-05-04 18:06:12
Autor: Adam Szewczak
objazd DK8

[...]

    Jezeli juz z Lodzi to przez Skierniewice, Zyrardow, Grodzisk.

PZDr
Adam

Data: 2011-05-04 21:40:57
Autor: jerzu
objazd DK8
On Wed, 4 May 2011 18:06:12 +0200, "Adam Szewczak"
<horses@usuń.poczta.onet.pl> wrote:

Jezeli juz z Lodzi to przez Skierniewice, Zyrardow, Grodzisk.

Zależy gdzie do Warszawy. Ja unikam jak ognia odcinka Żyrardów -
Grodzisk - Pruszków.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-05-04 22:30:03
Autor: Adam Szewczak
objazd DK8

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:2ta3s6trv5a9q0a03rsc3rtson9niaji6k4ax.com...
[...]

    A ja do Lodzi bardzo czesto jezdze i mnie krew zalewa jak musze wyjechac z biura. A i tak mam dobrze bo z okolic WATu wyjezdzam, to jade przez Leszno, Sochaczew, potem sie wk.... na DK i dojezdzam do Lodzi. A z Lodzi to juz zwykle pozno do domu tak ze na luzaka mam taki fajny skrot z Lodzi do Slupi, potem Skierniewice, Grodzisk i na mokotow. Kurde, luz, prawie w ogole tirow, jeb... radarow, policji, importow i innego smiecia. I zwykle jest tak ze z Wawy do Lodzi sie jedzie 2.30-3h, a z Lodzi do Wawy wspomniana trasa 2-2.30h

PZDr
Adam

Data: 2011-05-04 21:40:09
Autor: jerzu
objazd DK8
On Wed, 4 May 2011 10:20:42 +0200, "Inead" <a.frost@gazeta.pl> wrote:

Jadąc z Łodzi czy warto pruc przez Łowicz i Sochaczew? Czy może przez Skierniewice?Na jakim odcinku robią gierkowkę?

Lepiej przez Skierniewica. Tylko uważaj, w Jeżowie masz zamknięty
skręt w lewo na Skierniewice,w DW705. Jest objazd przez Jasieniń, za
"Karczmą Strzelna" skręcasz z DK72 w lewo na Jasieniń Mały/Duży i
wylatujesz za zamkniętym odcinkiem na DW705. Objazd dla auto o DMC do
5 ton. Cięższe muszą objeżdżać przez Głuchów.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-05-04 22:23:22
Autor: Inead
objazd DK8

[...]

To chyba pojadę przez Białą Rawską i Grójec

Data: 2011-05-05 01:01:27
Autor: Rafał \"SP\" Gil
objazd DK8
W dniu 2011-05-04 10:20, Inead pisze:

Jadąc z Łodzi czy warto pruc przez Łowicz i Sochaczew? Czy może
przez Skierniewice?Na jakim odcinku robią gierkowkę?

W sochaczewie utkniesz ... KUNIC.