objazd DK8

Data: 2011-05-04 10:20:42
Autor: Inead
objazd DK8

"adam" <adabi@poczta.onet.pl> wrote in message news:ippdh6$a4a$1news.onet.pl...
Witam,
Z powodu intensywnych zwezen na DK8 szukam jakiegos sensownego objazdu. Czy macie jakis pomysl jak to objechac od Piotrkowa do Warszawy (jadac od Katowic)?

Jadąc z Łodzi czy warto pruc przez Łowicz i Sochaczew? Czy może przez Skierniewice?Na jakim odcinku robią gierkowkę?

Data: 2011-05-04 11:48:20
Autor: trans577
objazd DK8

Użytkownik "Inead" <a.frost@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ipr28s$s2c$1inews.gazeta.pl...

Skierniewice?Na jakim odcinku robią gierkowkę?

Piotrków-Mszczonów

Data: 2011-05-04 18:06:12
Autor: Adam Szewczak
objazd DK8

[...]

    Jezeli juz z Lodzi to przez Skierniewice, Zyrardow, Grodzisk.

PZDr
Adam

Data: 2011-05-04 21:40:57
Autor: jerzu
objazd DK8
On Wed, 4 May 2011 18:06:12 +0200, "Adam Szewczak"
<horses@usuń.poczta.onet.pl> wrote:

Jezeli juz z Lodzi to przez Skierniewice, Zyrardow, Grodzisk.

Zależy gdzie do Warszawy. Ja unikam jak ognia odcinka Żyrardów -
Grodzisk - Pruszków.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-05-04 22:30:03
Autor: Adam Szewczak
objazd DK8

--

    A ja do Lodzi bardzo czesto jezdze i mnie krew zalewa jak musze wyjechac z biura. A i tak mam dobrze bo z okolic WATu wyjezdzam, to jade przez Leszno, Sochaczew, potem sie wk.... na DK i dojezdzam do Lodzi. A z Lodzi to juz zwykle pozno do domu tak ze na luzaka mam taki fajny skrot z Lodzi do Slupi, potem Skierniewice, Grodzisk i na mokotow. Kurde, luz, prawie w ogole tirow, jeb... radarow, policji, importow i innego smiecia. I zwykle jest tak ze z Wawy do Lodzi sie jedzie 2.30-3h, a z Lodzi do Wawy wspomniana trasa 2-2.30h

PZDr
Adam

Data: 2011-05-04 21:40:09
Autor: jerzu
objazd DK8
On Wed, 4 May 2011 10:20:42 +0200, "Inead" <a.frost@gazeta.pl> wrote:

Jadąc z Łodzi czy warto pruc przez Łowicz i Sochaczew? Czy może przez Skierniewice?Na jakim odcinku robią gierkowkę?

Lepiej przez Skierniewica. Tylko uważaj, w Jeżowie masz zamknięty
skręt w lewo na Skierniewice,w DW705. Jest objazd przez Jasieniń, za
"Karczmą Strzelna" skręcasz z DK72 w lewo na Jasieniń Mały/Duży i
wylatujesz za zamkniętym odcinkiem na DW705. Objazd dla auto o DMC do
5 ton. Cięższe muszą objeżdżać przez Głuchów.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-05-04 22:23:22
Autor: Inead
objazd DK8

[...]

To chyba pojadę przez Białą Rawską i Grójec

Data: 2011-05-05 01:01:27
Autor: Rafał \"SP\" Gil
objazd DK8
W dniu 2011-05-04 10:20, Inead pisze:

Jadąc z Łodzi czy warto pruc przez Łowicz i Sochaczew? Czy może
przez Skierniewice?Na jakim odcinku robią gierkowkę?

W sochaczewie utkniesz ... KUNIC.

Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...

objazd DK8