obłąkany

Data: 2010-08-12 14:42:02
Autor: Andrzej
obłąkany
jakiś jest ten"naród"

Data: 2010-08-12 05:43:34
Autor: Pistacjusz
obłąkany
On 12 Sie, 14:42, "Andrzej" <aa...@interia.pl> wrote:
jakiś jest ten"naród"

Stworzenie spoleczeństwa obywatelskiego wreszcie się udało.
:)

Data: 2010-08-12 17:36:21
Autor: konus
obłąkany

Użytkownik "Andrzej" <aakpl@interia.pl> napisał w wiadomości news:4c63ec1f$0$21009$65785112news.neostrada.pl...
jakiś jest ten"naród"

Narod ?
Nie ! , to tylko Kaczynski , czesc jego ludzi i oblakancy tzw. " obroncy krzyza " !.
Reszta jest normalna . Najbardziej denerwuje mnie to , ze tzw. politycy z pisu , mowiac o krzyzowej aferze , mowia o wojnie , klutniach itp. . Ja nie widze zadnych klutni , ani walki , panstwo usiluje zrealizowac konstytucyjne powinnosci a pisooszolomnstwo i grupa oblakancow sie temu sprzeciwia . To nie jest zaden spor , zadna klutnia , zadna wojna , tylko jednostronna anarchia , ktora nie chce uszanowac demokratycznie wybranej wadzy i jej uprawnien .
Ta banda pisobandytow politycznych zapomina , ze kreci w razie swojej wygranej , stryczek rowniez na swoja szyje ! Bo ich opozycja bedzie w ramach odwetu ubrana w te same piorka .

kwakwa

Data: 2010-08-12 20:20:26
Autor: jadrys
obłąkany
  W dniu 2010-08-12 17:37, konus pisze:
[...]

Tak? Czy ekstradycja Polaka z terenu Polski jest przykładem spełniania powinności konstytucyjnej??  Albo sprowadzenie obcych wojsk na nasze terytorium? To przede wszystkim ludzie się buntują na takie zagrania rządzących, - na nieliczenie się tych wyobcowanych sq*ynów z zdaniem społeczeństwa, Krzyż jest tu tylko katalizatorem do wyrażenia niezadowolenia. Niezadowoleniem z tego że zwykli obywatele już nie mają nic do powiedzenia w swoim kraju.

Data: 2010-08-12 20:44:55
Autor: MH
obłąkany
> [...]
>
> kwakwa

Tak? Czy ekstradycja Polaka z terenu Polski jest przykładem spełniania powinności konstytucyjnej??

Tak !!

[...]

Jakie zagrania?? Co konkretnie masz na myśli ??

Krzyż jest tu tylko katalizatorem do wyrażenia niezadowolenia. Niezadowoleniem z tego że zwykli obywatele już nie mają nic do powiedzenia w swoim kraju.

Chyba żartujesz!!  Ta grupka półanaalfabetów "myśli" TYLKO o krzyżu i pomniku
ich ukochanego zmarłego wodza. Tak doktor Rydzyk im nawalił do łbów i koniec.
Obrażeni , bo prezydent z nimi niczego nie uzgadniał. No qrva bez jaj !! Z kim ?!

MH

Data: 2010-08-12 21:29:11
Autor: jadrys
obłąkany
  W dniu 2010-08-12 20:44, MH pisze:
[...]

Jest w Konstytucji zapis zabraniający tego, o ile obywatel naszego kraju się na nią nie godzi.

  Albo sprowadzenie obcych wojsk na nasze
terytorium?
Tak !!

Za takie coś powinno się winnych powiesić.

To przede wszystkim ludzie się buntują na takie zagrania
rządzących, - na nieliczenie się tych wyobcowanych sq*ynów z zdaniem
społeczeństwa,
Jakie zagrania?? Co konkretnie masz na myśli ??

Nie liczenie się z zdaniem społeczeństwa - zwykłych, normalnych ludzi. Okradziono społeczeństwo, nie pytając go o zdanie z majątku narodowego, wciągnięto nasz kraj w brudne szpony terrorystycznej organizacji o charakterze zbrojnym. Powoli, ale systematycznie nakazuje się żyć Polakom wg. wytycznych z Brukseli itd.itp. I to wszystko poza plecami społeczeństwa, - ludzi którzy tu żyją..

[...]

Wiesz, jeszcze pół roku temu myślałbym tak samo jak Ty. Ale te ogromne tłumy oddające hołd zmarłemu Prezydentowi otworzyły mi oczy. - Polacy rozpaczliwie potrzebują symbolu na którym mogliby oprzeć swój sprzeciw wobec tego co się dzieje z naszym krajem.

Data: 2010-08-12 22:16:56
Autor: MH
obłąkany

> Tak !!

Jest w Konstytucji zapis zabraniający tego, o ile obywatel naszego kraju się na nią nie godzi.

Bzdura !!
http://lex.pl/serwis/du/2006/1471.htm

> Tak !!

Za takie coś powinno się winnych powiesić.

No to wieszać Jarka , a brata jego wykopać z Wawla. Wszak owa zmiana w
konstytucji nastąpiła za ich duetu (07.11.2006)..

> [...]

Nie liczenie się z zdaniem społeczeństwa - zwykłych, normalnych ludzi. Okradziono społeczeństwo, nie pytając go o zdanie z majątku narodowego, wciągnięto nasz kraj w brudne szpony terrorystycznej organizacji o charakterze zbrojnym. Powoli, ale systematycznie nakazuje się żyć Polakom wg. wytycznych z Brukseli itd.itp. I to wszystko poza plecami społeczeństwa, - ludzi którzy tu żyją..

Tu się zgadzam , ale nie wmówisz mi , że ta grupa z ośrodka
geriatryczno-psychiatrycznego może być partnerem w rozmowach na takie tematy.

[...]

Eeee tam , romantyk... Jakie tam miliony ??!!  Więcej zapalono ogarków na
parapetach w Polsce po 09/11. Większość porządnych ludzi odebrała tę katastrofę
jako tragedię ale w czysto ludzkim wymiarze. Ludziska , powiadasz potrzebują
symbolu..  Nie sądzę aby L&JK mógłby takowy stanowić. "Ja panią załatwię","My
się jeszcze policzymy","Spieprzaj dziadu" i wiele innych ...  Następnie udawanie
potulnego baranka , ale "Głupi naród to kupi" !!

MH

Data: 2010-08-13 10:34:52
Autor: konus
obłąkany

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.0000125d.4c644127newsgate.onet.pl...
> [...]

Obrażeni , bo prezydent z nimi niczego nie uzgadniał. No qrva bez jaj !! Z kim ?!

Jedrys wydaje sie byc jednym z tych , co to pod krzyzem demonstruja swoja "madrosc" .
Dla niego i dla nich nie tylko krzyz bedzie katalizatorem , jak napisal ale cokolwiek i to  tak dlugo az faszysci w tym ich  rydzykowy odlam nie przejma wladzy . Wtedy  dopiero jednak dowiedza sie o co tak naprawde walczyli z legalna , demokratycznie wybrana  wladza , poczuja to na wlasnej skorze . Pozatym ta garstka polidiotow i idiotow pelnych , to ledwie smrod wydobywajacy sie z miesiacami nie pranych gaci , ktory i owszem jest uciazliwy ale w zaden sposob nie mozna sie nic zatruc .
Niech marudza , niech jatrza az w koncu doczekaja wlasciwego potraktowania przez spoleczenstwo a przynajmniej przez jego radykalniejsza , tak samo radykalna jak "obroncy krzyza" , rydzykowcy  i kaczysci , czesc a wtedy nie bedzie zmiluj .

kwakwa

obłąkany