obł±kany

Data: 2010-08-12 17:37:21
Autor: konus
obł±kany

Użytkownik "Andrzej" <aakpl@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci
jaki¶ jest ten"naród"

Narod ?
Nie ! , to tylko Kaczynski , czesc jego ludzi i oblakancy tzw. " obroncy
krzyza " !.
Reszta jest normalna . Najbardziej denerwuje mnie to , ze tzw. politycy z
pisu , mowiac o krzyzowej aferze , mowia o wojnie , klutniach itp. . Ja nie
widze zadnych klutni , ani walki , panstwo usiluje zrealizowac konstytucyjne
powinnosci a pisooszolomnstwo i grupa oblakancow sie temu sprzeciwia . To
nie jest zaden spor , zadna klutnia , zadna wojna , tylko jednostronna
anarchia , ktora nie chce uszanowac demokratycznie wybranej wadzy i jej
uprawnien .
Ta banda pisobandytow politycznych zapomina , ze kreci w razie swojej
wygranej , stryczek rowniez na swoja szyje ! Bo ich opozycja bedzie w ramach
odwetu ubrana w te same piorka .

kwakwa

obł±kany