oblany egzamin na PJ

Data: 2012-10-10 12:46:55
Autor: WOJO
oblany egzamin na PJ
Czy wg was taka sytuacja (zakładając że relacja jest ścisła) w ogóle
kwalifikuje się na jakiekolwiek "zagrożenie" i oblanie?

Nie, nie kwalifikuje się do oblania po pierwszym takim parkowaniu.
Zwłaszcza w dobie dzisiejszego przeładowania pojazdami naszego kraju...
Osobiście przeżyłem coś takiego przy pierwszym egzaminie na PJ.
Egzaminator nie bardzo mógł się przyczepić całą drogę i po zaparkowaniu na parkingu, akurat obok jakiegoś stara, usłyszałem mniej więcej coś takiego "I jak pan teraz wysiądzie?"
Zobrazowałem wysiadanie otwierając drzwi po ogranicznik, po czym nastąpiło "Zdał Pan, zamieńcie się miejscami z drugim zdającym"
Jak wróciłem do ośrodka ruchu drogowego nie pamiętam... :)
WOJO

oblany egzamin na PJ