obliczenie emerytury

Data: 2010-10-06 18:45:03
Autor: Sylwi@
obliczenie emerytury
Dobry wieczór,

Nie wiem czy trafilam na wlasciwa grupe tematyczna, jesli nie to prosze mnie skierowac na dobra.
Jednak moze w tym gaszczu przepisów trafie tutaj na osobe obznajomiona w temacie.

Pracuje nieprzerwanie na PKP od 07.01.1976 roku.
W sierpniu tego roku (2010) uzyskalam wiek emerytalny 55 lat.
Nie przystapilam do otwartego funduszu emerytalnego.
Posiadam ustalony kapital poczatkowy oraz wymagane na grudzien 1999 roku okresy skladkowe i nieskladkowe.

Gdybym przechodzila na emeryture w tym roku otrzymalabym emeryture przeliczona w wysokosci 70% po staremu i 30% po nowemu.

Moje pytanie brzmi:
Czy przechodzac na emeryture w roku przyszlym  moja emerytura bedzie równiez przeliczona wedlug tej zasady
czy wedlug zasady obowiazujacej w 2011 roku czyli 60% po staremu i 40% po nowemu?

Zyczac milego wieczoru, serdecznie wszystkich pozdrawiam
Sylwi@

Data: 2010-10-07 08:04:27
Autor: Danusia
obliczenie emerytury