obniżka % od wtorku (?)

Data: 2010-03-06 12:46:43
Autor: SERG
obniżka % od wtorku (?)
W dniu 2010-03-06 12:41, namikk pisze:
Witam,
dziś dostałem njusa,wczoraj znajomek rozmawiał telefonicznie z jakąś panna z
expandera na temat oferty produktowej i ta wspomniała,że we wtorek ponoć ma
być masowa obniżka % w OF,Meritum i Fmbank.
Ktoś coś słyszał na ten temat?hym...skąd ona to wie;może ma szklaną

Nie ma szklanej kuli, wróży na pewno z fusów. Sam mu wczoraj paczką pocztową priorytetową przesyłałem swoje fusy z kawy. A że kawa podła bo z Biedronki to i wróżby nie bardzo udane.

obniżka % od wtorku (?)