obnizenie miejsca pod futryne

Data: 2009-11-29 13:26:45
Autor: Grzegorz Janoszka
obnizenie miejsca pod futryne
Robert wrote:
Sorry za brak polskich fontow ale do rzeczy, byl u mnie facet z firmy gdzie kupilem drzwi wewnetrze i wszystko jest ok poza wysokoscia miejsca na drzwi. U mnie od posadzki jest ok 2.12m wysokosci a facet stwierdzil, ze musze to obnizyc do ok 2.08-2.09 bo zostanie otwor na gorze bo zamontowaniu futryny. Prosze o info czy mieliscie podobne przypadki i jak zrobic czyli obnizyc miejsce na futryne.

Wstaw drzwi, przestrzeń u góry zapiankuj, a następnie otynkuj. Jaki problem?

--
Grzegorz Janoszka

obnizenie miejsca pod futryne