obowiazek kazdego polskiego patrioty

Data: 2009-02-22 16:02:16
Autor: polak
obowiazek kazdego polskiego patrioty
polska to juz zydoska prostytuta nie ma dla niej nadzieji
obowiazkiem kazdego polaka jest popieranie rosji i zapraszanie rosyjskich wojsk
do swojego kraju zeby zrobily porzadek z zydami z parlemtnu, rzadu i telewizji
kazdy prawdziwy polak bede wital rosjan chlebem i sola przy swoich granicach
tylko zydy bede bronic tego popierdolonego kraju gdzie emeryci i rencisci
umieraja z glodu

Data: 2009-02-22 07:10:16
Autor: Tzva Adonai
On 22 Lut, 16:02, "polak" <polak...@amorki.pl> wrote:

kazdy prawdziwy polak bede wital rosjan chlebem i sola przy swoich granicach

Pięknie wpisujesz się w rdzennie polską tradycję ciepłego witania
wojsk okupacyjnych... Nikt z takim rozmachem nie witał niemieckiej i
rosyjskiej armii jak Polacy, co bardziej ambitni budowali nawet bramy
powitalne oplecione girlandami kwiatów przed którymi dziewczynki w
ludowych strojach rozsypywały płatki róż z plecionych koszyków..

Data: 2009-02-22 17:58:31
Autor: ColgatesBilly

"Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> wrote in message news:56d91aaf-8a42-4e4c-86e1-8750eb5aeb88p20g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -'

Gadasz sam z soba, towarzyszu alias Polak  ?

- nawet ci sie udalo nabrac pierwszych naiwnych

Data: 2009-02-22 08:08:47
Autor: Tzva Adonai
On 22 Lut, 16:58, "ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote:

Gadasz sam z soba, towarzyszu alias Polak  ?

Wy brunatno-czerwony towarzyszu też nie raz wypowiadaliście się w
podobnym duchu, że jak Rosjanie wejdą do Polski, to dla Polaków
nastanie socjalny raj, a Żydzi skończą w komorach gazowych... ;}...
Raz nawet pokazywaliście zdjęcie swojego pokoju na ścianie którego
obok krzyża wisiała podobizna Lenina... Temu też zaprzeczycie?..

Data: 2009-02-22 18:16:15
Autor: ColgatesBilly

"Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> wrote in message news:03127cf5-6567-42e3-9752-59e36b2dbd13s20g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

________

Temu ostatniemu nie!
Faktycznie, za mlodu bylem.... kapitalista ( sila rzeczy juz nie w Skandynawii ;)
i Lenin wisial jako ostrzezenie!

Co do reszty, to ja akurat zawsze twierdzilem, ze Rosjanie nie wejda do Polski
( bo nie musza, podobnie jak wszyscy inni ), zas blednie sadzilem,
ze ostoja sie w kryzysie swiatowym ( majac zloza ) , zas rozpadnie sie
jedynie wasz lichwiarski system ( ciagle nadzieja)
Nie mialem jednak nadzieji i to nigdy, ze Rosja ma nam cos do zaoferowania,
ale w kazdym przypadku, wiecej niz wy.

Wam z kolei, nie zyczylem komor, a odsuniecia od najwazniejszych stanowisk,
a jak sie Polska nie podoba, to won DO SIEBIE.
I to z pelnym poszanowaniem godnosci i wlasnosci....

Kol

Data: 2009-02-22 16:18:26
Autor: marek czaplicki
polak pisze:
[...]

skoro nie ma nadziei, to dlaczego upatrujesz zbawienia w postaci rosyjskich wojsk?

--
pozdrawiam serdecznie. Marek.
emcza@gazeta.pl

Data: 2009-02-22 07:24:32
Autor: Tzva Adonai
On 22 Lut, 16:18, marek czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:

skoro nie ma nadziei, to dlaczego upatrujesz zbawienia w postaci
rosyjskich wojsk?

Pewnie liczy na to, że rosyjskie władze okupacyjne podwyższą mu
rentę.. ;}... Boszszsz, jakież to polskie... ;}

Data: 2009-02-22 16:21:50
Autor: polak
polak pisze:
> [...]
> umieraja z glodu
> skoro nie ma nadziei, to dlaczego upatrujesz zbawienia w postaci rosyjskich wojsk?

bo tylko rosjanie moga zapewnic nam polakom godne zasilki emerytury i renty!
wolisz kapitalizm to na zachod droga otwarta!!!

Data: 2009-02-22 07:27:08
Autor: Tzva Adonai
On 22 Lut, 16:21, "polak" <polak...@amorki.pl> wrote:
> polak pisze:

bo tylko rosjanie moga zapewnic nam polakom godne zasilki emerytury i renty!

A nie mówiłem?.. ;}... Polactwo upatruje w Rosji godną następczynię
ZUSu... Surrealka i jazda bez trzymanki.. ;}

Data: 2009-02-22 16:23:20
Autor: marek czaplicki
polak pisze:
polak pisze:
[...]

jak sądzę w Rosji też panuje kapitalizm.

Data: 2009-02-22 16:50:37
Autor: pluton
obowiazek kazdego polskiego patrioty
bo tylko rosjanie moga zapewnic nam polakom godne zasilki emerytury i
renty!

i tanie wczasy na syberii.

P.L.U.T.O.N

Data: 2009-02-22 17:25:29
[...]