obowiazek publikacji obwieszczeń na stronach internetowych

Data: 2010-05-07 11:48:20
Autor: Darek
obowiazek publikacji obwieszczeń na stronach internetowych
Witam

Czy gmina jezeli posiada strone internetowa
i odnosnik na tej stronie do BIP, czy ma obowiazek
zamieszczania na tej stronie informacji o wszczeciu
postepowania w jakieś sprawie, obwieszczeń, ogłoszeń
w zwiazku z którymi mieszkancy mają prawo się wypowiedzieć,
zgłaszac wnioski i uwagi?

Wiem ze taki obowiazek istnieje co do publikacji na gazetkach
gminnych czy prasie, ale czy istnieje obowiązek rownoległego
zamieszczenia na stronie internetowej w dziale BIP?

Za info. z góry dziekuje i najbardziej interesuje mnie podstawa
prawna.

Pzdr
Darek

obowiazek publikacji obwieszczeń na stronach internetowych