obowi±zek ujawniania dowodów

Data: 2010-05-10 12:07:30
Autor: pb
obowi±zek ujawniania dowodów
Chodzi mi po g³owie, ¿e widzia³em kiedy¶ artyku³ zobowi±zuj±cy do ujawnienia dowodu "od razu". W sensie, ¿e strona nie powinna trzymac dowodu na koniec postêpowania tylko powinna go przedstawiæ w miarê bezzw³ocznie. Ale nie moge tego znale¼æ :(
Jest takie co¶ czy mi siê "¶ni³o".

pozdrawiam

pb

Data: 2010-05-10 13:26:55
Autor: pb
obowi±zek ujawniania dowodów

U¿ytkownik "pb" <pbl@bbbbb.com.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4be7dae1$0$19170$65785112news.neostrada.pl...
[...]

serdecznie przepraszam - pomyli³o mi sie .......

pb

Data: 2010-05-10 13:55:29
Autor: Michal Jankowski
obowi±zek ujawniania dowodów