obowiazkowe zimowki

Data: 2013-11-26 19:38:50
Autor: J.F
obowiazkowe zimowki

Mimo ze daleki jestem od obowiazku ... to wlasnie mamy zimowy korek

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,15014958,Paraliz_w_Trojmiescie__policja_zamknela_obwodnice.html

"Paraliż w Trójmieście, policja zamknęła obwodnicę"

Co prawda jak mozna wyczytac zawinily ciezarowki i zarzad drogi, bo jakos przy pomocy solniczek udalo sie zlikwidowac korek :-)

J.

Data: 2013-11-26 19:50:10
Autor: BartekK
obowiazkowe zimowki
W dniu 2013-11-26 19:38, J.F pisze:
Mimo ze daleki jestem od obowiazku ... to wlasnie mamy zimowy korek
Co prawda jak mozna wyczytac zawinily ciezarowki i zarzad drogi, bo
jakos przy pomocy solniczek udalo sie zlikwidowac korek :-)
No właśnie. Wprowadzanie obowiązku jeżdzenia na zimówkach przez pół roku - dla paru godzin w ciągu roku, nim drogowcy ogarną się - to lekkie przegięcie. Coś jak obowiązkowe noszenie cały czas założonej prezerwatywy, bo nigdy nie wiadomo ;)
(co nie zmienia faktu, że zmienię sobie na zimówki jutro, ale tylko dlatego że chcę i to jest moja decyzja poparta planami jazdy i prognozy pogody, a nie dlatego że ktoś lobbował)

Data: 2013-11-26 20:01:08
Autor: J.F
obowiazkowe zimowki
UĹźytkownik "BartekK"  napisał w wiadomości grup
[...]

Duze przegiecie to jest stanei pare godzin w korku, bo jakis c* pomyslal ze co prawda zapowiadaja snieg, ale skoro on jeszcze nie zdazyl zmienic opon, to opad bedzie maly :-P

Coś jak obowiązkowe noszenie cały czas założonej prezerwatywy, bo nigdy nie wiadomo ;)

Gdzie to bylo - na Bialorusi obowiazkowa w apteczce ?

J.

Data: 2013-11-26 20:13:15
Autor: sqlwiel
obowiazkowe zimowki
W dniu 2013-11-26 20:01, J.F pisze:

Coś jak obowiązkowe noszenie cały czas założonej prezerwatywy, bo
nigdy nie wiadomo ;)

Gdzie to bylo - na Bialorusi obowiazkowa w apteczce ?

Kondom w apteczce, to jak zimówki w garażu. Na fiucie ma być. Cały czas, od 18:00 do 04:00
:)

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-11-26 20:23:34
Autor: Czesław Wiśniak
obowiazkowe zimowki
Duze przegiecie to jest stanei pare godzin w korku, bo jakis c* pomyslal ze co prawda zapowiadaja snieg, ale skoro on jeszcze nie zdazyl zmienic opon, to opad bedzie maly :-P

W tamtym roku było dokładnie to samo i w tym samym miejscu i również była tutaj o tym dyskusja, więc możesz sobie darować.

Data: 2013-11-26 20:30:02
Autor: Cavallino
obowiazkowe zimowki

Użytkownik "Czesław Wiśniak" <czewi@nima.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l72sj7$fjj$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Ale kto sobie może darować?
Raczej ci, którzy oparcie odmawiają jazdy na oponach dostosowanych do aury. -- -

Data: 2013-11-26 20:30:56
Autor: Czesław Wiśniak
obowiazkowe zimowki
Ale kto sobie może darować?
Raczej ci, którzy oparcie odmawiają jazdy na oponach dostosowanych do aury.

Nikt w CIEZAROWKACH w naszej szerokoscu geo. nie bedzie zmienial opon na zimowki. Jak zwykle,  jak co roku  zaspali drogowcy :)
 Koniec kropka

Data: 2013-11-26 20:37:33
Autor: Cavallino
obowiazkowe zimowki

Użytkownik "Czesław Wiśniak" <czewi@nima.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l72t11$g39$1@node1.news.atman.pl...
Ale kto sobie może darować?
Raczej ci, którzy oparcie odmawiają jazdy na oponach dostosowanych do aury.

Nikt w CIEZAROWKACH w naszej szerokoscu geo. nie bedzie zmienial opon na zimowki.

I dlatego trzeba wprowadzić taki obowiązek, żeby nie mieli wyboru.
Na osi napędowej zimówki, albo nie wyjeżdżasz z bazy. -- -

Data: 2013-11-26 20:52:25
Autor: Czesław Wiśniak
obowiazkowe zimowki
I dlatego trzeba wprowadzić taki obowiązek, żeby nie mieli wyboru.
Na osi napędowej zimówki, albo nie wyjeżdżasz z bazy.

Jezuuuu, znowu to samo.

Data: 2013-11-26 21:03:58
Autor: J.F
obowiazkowe zimowki
UĹźytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości
[...]

ale w takim tirze rozklad naciskow bardzo niekorzystny i mozliwe ze zimowki nie pomoga.

Lancuchy raczej, jakies szybkomontowalne ... albo jak drogowcy nie zdazyli posypac, to policja przywozi dyrektora z lopata :-)

J.

Data: 2013-11-26 23:25:46
Autor: Cavallino
obowiazkowe zimowki

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5294feb0$0$2180$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Pomogą, przynajmniej wtedy, gdy inne auta również jadą.
 -- -

Data: 2013-11-26 23:38:42
Autor: J.F.
obowiazkowe zimowki
Dnia Tue, 26 Nov 2013 23:25:46 +0100, Cavallino napisał(a):
[...]

No nie, ty masz 60% nacisku na os napedzana, oni jakies 20%.

J.

Data: 2013-11-27 17:38:41
Autor: Cavallino
obowiazkowe zimowki

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mxd0r3nfz0yr.13wg15mmkffiv$.dlg@40tude.net...
[...]

To chyba lepiej nie?
 -- -

Data: 2013-11-27 17:48:18
Autor: J.F
obowiazkowe zimowki
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości
[...]

Dla ciebie lepiej, dla nich gorzej :-)

Sila tarcia pamietaj ze od nacisku zalezy.
Oni cala mase musza ciagnac pod gore, a sila napedowa tylko z jednej osi.

J.

Data: 2013-11-27 13:12:49
Autor: kogutek444
obowiazkowe zimowki
W dniu środa, 27 listopada 2013 17:48:18 UTC+1 użytkownik J.F napisał:
Uďż˝ytkownik "Cavallino"  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci

U�ytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa� w wiadomo�ci grup

> [...]

Sila tarcia pamietaj ze od nacisku zalezy.

Oni cala mase musza ciagnac pod gore, a sila napedowa tylko z jednej osi.

współczynnik tarcia guma lód w zależności od temperatury 0,015-0,007. Guma suchy beton 1.

Data: 2013-11-27 21:46:29
Autor: AZ
obowiazkowe zimowki
On 2013-11-27, kogutek444@gmail.com <kogutek444@gmail.com> wrote:

współczynnik tarcia guma lód w zależności od temperatury 0,015-0,007. Guma suchy beton 1.

Chyba, ze to guma z zimowej opony - wtedy wspolczynnik zimowa guma-mokry lod = 1,5.
Tako rzecza specjalisci z PMS.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-11-27 17:54:17
Autor: Cavallino
obowiazkowe zimowki

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:52962254$0$2279$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ale im siły nie brakuje, tylko przyczepności na osi napędzanej.
Większy nacisk ją poprawia, a nie pogarsza.
 -- -

Data: 2013-11-27 18:07:29
Autor: J.F
obowiazkowe zimowki
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup
[...]

Ale oni maja mniejszy.

Tzn owszem - on moze miec np 11T, a Ty masz tylko 800kG.
Ale on pociagnac musi 40t, a ty tylko 1500kg.

I kto ma lepiej ?

I to jest na tyle gorzej, ze jak  osobowki sobie ledwo radza na zimowych oponach, to on juz wcale.

Na szczescie sa jeszcze jakies inne zaleznosci, bo radza sobie calkiem dobrze ..

-- -

Data: 2013-11-27 21:51:10
Autor: AZ
obowiazkowe zimowki
On 2013-11-27, Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

No nie, ty masz 60% nacisku na os napedzana, oni jakies 20%.

To chyba lepiej nie?

Widac, ze z fizyka jestes za pan brat! Najpierw samowywracajacy sie motocykl
a teraz to...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-11-26 21:39:22
Autor: AZ
obowiazkowe zimowki
On 2013-11-26, Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Nikt w CIEZAROWKACH w naszej szerokoscu geo. nie bedzie zmienial opon na zimowki.

I dlatego trzeba wprowadzić taki obowiązek, żeby nie mieli wyboru.
Na osi napędowej zimówki, albo nie wyjeżdżasz z bazy.
Tak jak juz ktos tu pisal (OIDP to WildS) a jak taka ciezarowka jedzie
gdzies gdzie jest cieplo, to ma po drodze zmieniac?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-11-26 23:27:05
Autor: Cavallino
obowiazkowe zimowki

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l734ea$l7n$3@node1.news.atman.pl...
On 2013-11-26, Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

[...]

Zimowe nie kończą się w 1 dzień, więc jeśli ma gdzieś mieć niedostosowane, to niech sobie ma tam gdzie ciepło.
 -- -

Data: 2013-11-26 14:52:58
Autor: kogutek444
obowiazkowe zimowki
W dniu wtorek, 26 listopada 2013 23:27:05 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:

> [...]

Zimowe nie kończą się w 1 dzień, więc jeśli ma gdzieś mieć niedostosowane, to niech sobie ma tam gdzie ciepło.

Chyba nie wiesz ile kosztują opony do TIRa.

Data: 2013-11-26 23:14:21
Autor: AZ
obowiazkowe zimowki
On 2013-11-26, Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

[...]

No oczywiscie... Tyle ze ciezarowka jezdzi na okraglo.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-11-27 00:28:54
Autor: J.F.
obowiazkowe zimowki
Dnia Tue, 26 Nov 2013 21:39:22 +0000 (UTC), AZ napisał(a):
[...]

Chyba lepiej jechac na zimowkach w umiarkowanej temperaturze (bo
upalow teraz nie ma) niz dowiezc ladunek do rowu, albo czekac az sie
zima skonczy :-)

J.

Data: 2013-11-26 15:48:53
Autor: kogutek444
obowiazkowe zimowki
W dniu środa, 27 listopada 2013 00:28:54 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
Dnia Tue, 26 Nov 2013 21:39:22 +0000 (UTC), AZ napisaďż˝(a):

> [...]

Chyba lepiej jechac na zimowkach w umiarkowanej temperaturze (bo

upalow teraz nie ma) niz dowiezc ladunek do rowu, albo czekac az sie

Nie znasz się na ciężarówkach to po co wymyślasz dziwne teorie. W Polsce nie wolno używać opon a kolcami na lód. Tam był lód a nie śnieg. Polali solanką i się rozpuścił. Ciężarówki jeżdżą na oponach które w osobowych można nazwać wielosezonowymi. Im śnieg nie straszny. Zimowe do ciężarówek to Syberia a nie Polska.

Data: 2013-11-27 17:36:20
Autor: Artur Maśląg
obowiazkowe zimowki
W dniu 2013-11-27 00:28, J.F. pisze:
[...]

Jak co roku różne brednie - w ciężarówkach w naszej szerokości
geograficznej jak najbardziej stosuje się opony zimowe w samochodach
ciężarowych (zresztą sam którejś zimy podrzucałem odsyłacze do takich
opon) i nie ulegają one nagłej degradacji jak jest trochę cieplej
(wciąż zresztą czekam na informacje co to za proces przegrzewania
takich opon i i utraty jakichś właściwości). Nie oznacza to jednak
żadnego obowiązku ich stosowania, a generalnie i tak są stosowane
opony uniwersalne + łańcuchy gdzie trzeba. No ale jak na miejskich
obwodnicach nie da się podjechać to nie jest to wina braku zimówek
w ciężarówkach czy autobusach, ale wina warunków (co się zdarza)
i służb (co się również zdarza).

Pismaki napisali, że drogę "zablokowały ciężarówki, które nie mogły
podjechać pod wzniesienie. Konieczna była interwencja solarek i
policji."

Myślisz, że na zimówkach to by się wspięli pod górę?

Data: 2013-11-27 17:41:21
Autor: J.F
obowiazkowe zimowki
Użytkownik "Artur Maśląg"  napisał w wiadomości
[...]
Pismaki napisali, że drogę "zablokowały ciężarówki, które nie mogły
podjechać pod wzniesienie. Konieczna była interwencja solarek i
policji."

Zakladam ze w tej czesci pismaki napisaly prawde.

Myślisz, że na zimówkach to by się wspięli pod górę?

Dalej zakladam ze jak ktos robi zimowe opony, to sa lepsze od letnich.

Ale czy wystarczajace dobre w tym przypadku to nie wiem.

Osobowki jak rozumiem podjezdzaly, solarki podjezdzaly (mogly miec lancuchy), policja podjechala ...

J.

Data: 2013-11-27 22:33:10
Autor: Artur Maśląg
obowiazkowe zimowki
W dniu 2013-11-27 17:41, J.F pisze:
[...]

No, zakładasz że pisały prawdę i wyciągasz nieuzasadnione wnioski.

Myślisz, że na zimówkach to by się wspięli pod górę?

Dalej zakladam ze jak ktos robi zimowe opony, to sa lepsze od letnich.

Ty mi się tutaj sofistyką nie podpieraj, tylko na pytanie odpowiedz.

Ale czy wystarczajace dobre w tym przypadku to nie wiem.

Nie tylko w tym przypadku nie wiesz, ale...

Osobowki jak rozumiem podjezdzaly, solarki podjezdzaly (mogly miec
lancuchy), policja podjechala ...

....a ciężarówki mają inaczej rozłożony ciężar na osie i pojawia się
problem. Problem ten tyczy również np. autobusów. Osobówka jakoś
się wczłapie, a ciężarówka nie...

Data: 2013-11-27 01:01:05
Autor: Tomasz Pyra
obowiazkowe zimowki

On 2013-11-26, Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

[...]

Tak na prawdę każdy ma w ciężarówce łańcuchy.

No ale akurat ten podjazd na obwodnicy jest naprawdę strony, w dodatku
jakiś taki mikroklimat że tam jest pierwsze miejsce gdzie się lód pojawia.

No ale nikomu nie chce się zatrzymać i zakładać łańcuchów, nawet jak
sytuacja jest już ciężka i wiadomo o tym doskonale z CB, no bo "może mi się
uda".

Nawet jak jeden stoi, to reszta też "może się uda" i omija drugim pasem -
za chwilę stoi już dwóch obok siebie.
Tam jest jeszcze trzeci pas, no ale zazwyczaj najbardziej śliski (najmniej
wyjeżdżony), więc potrzebny jest trzeci "może mi się uda" i stoją sobie już
obok siebie trzy ciężarówki (za nimi kolejne) - dobrze jak tylko staną, a
nie się zsuwają naczepami z drogi.
Wtedy przypomina to raczej "ale urwał" niż reklamę z Van Dammem :)

Muszą przyjechać służby, posypać wszędzie piach i sól łopatami i wtedy
powoli można odkorkowywać.

Data: 2013-11-27 10:28:03
Autor: J.F
obowiazkowe zimowki
Użytkownik "Tomasz Pyra"  napisał w wiadomości
[...]

Ale z osobowkami jest podobnie, nikomu sie nie chce babrac z lancuchami :-)
Tylko ze zawyczaj dobre zimowki wystarczaja, wiec ... wiekszosc tych lancuchow nie ma.

J.

Data: 2013-11-28 11:06:49
Autor: Piękny Marian postrach dziewic
obowiazkowe zimowki
On Wed, 27 Nov 2013 01:01:05 +0100, Tomasz Pyra
Tak na prawdę każdy ma w ciężarówce łańcuchy.
(...)
No ale nikomu nie chce się zatrzymać i zakładać łańcuchów, nawet jak
sytuacja jest już ciężka i wiadomo o tym doskonale z CB, no bo "może mi się
uda".
Tylko po pierwsze, problemem nie był śnieg, a miejscowo zamarznięta
spływająca woda. Na łańcuchach po asfalcie jeździć nie wolno, a na
obwodnicy nie ma żadnego miejsca, gdzie można by wcześniej stanąć i
łańcuchy założyć. Bo chyba nie uważasz że zakładanie ich na drodze
ekspresowej, gdzie miejscami nie ma nawet porządnego pasa awaryjnego,
to dobry pomysł? A po drugie, łańcuch w takim wypadku jak opisywany,
wiele nie pomoże. Problemem nie jest lenistwo kierowców, tylko pseudooszczędności, bo po
co posypać, jak i tak za parę godzin (w najgorszym wypadku dni) samo
spłynie? Paraliż komunikacyjny w całym trójmieście władz nie obchodzi,
bo za to zapłacą tylko zwykli ludzie stojący w korku, z budżetu nie
ubędzie z tego powodu ani złotówka (przynajmniej bezpośrednio).
Szwedzi na stromych podjazdach leją solankę jeszcze przed
spodziewanymi opadami i nie mają podobnych problemów. Na obwodnicy ta
sama sytuacja powtarza się co roku, wszyscy dobrze o tym wiedzą, a i
tak mają w dupie. A wystarczyło by posypać godzinę przed opadami czy
spadkiem temperatury. W okolicy są 2 lotniska i 2 porty, więc
uzyskanie szczegółowych danych pogodowych chyba nie jest niemożliwe.
No ale akurat ten podjazd na obwodnicy jest naprawdę strony, w dodatku
jakiś taki mikroklimat że tam jest pierwsze miejsce gdzie się lód pojawia.

No właśnie - temat znany od lat.

Data: 2013-11-28 18:12:14
Autor: Cavallino
obowiazkowe zimowki

Użytkownik "Piękny Marian postrach dziewic" <a_po_co@adres.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:714e99thubq1qqvsbct2r3d3o0hg2k4sl6@4ax.com...
[...]

Problemem był brak założenia zimówek kilka tygodni temu.
Śliska jezdnia zimą się zdarza i nie zapowiada się, aby kiedykolwiek się to miało zmienić. -- -

Data: 2013-11-28 20:51:37
Autor: Piękny Marian postrach dziewic
obowiazkowe zimowki

Problemem był brak założenia zimówek kilka tygodni temu.
Nie. Ciężarówki jeżdżą na M+S, czyli powiedzmy na odpowiedniku
całorocznych dla osobówek. Ja jeżdżę akurat do Skandynawii i mam
zimówki z prawdziwego zdarzenia, w takich warunkach nie widzę różnicy
między nimi a zwykłymi M+S, tak samo łatwo mieli się kołami na
śliskim. Rónica jest jak się jedzie po kilku warstwach ubitego śniegu
na który napadało następne kilkanaście centymetrów i opona ma się w co
wgryzać, czyli w warunkach, jakie u nas raczej trudno spotkać, może
poza górami. Na oszronionym asfalcie nie ma znaczenia czy to będą
standardowe M+S, czy inna zimówka. Nie porównuj specyfiki jazdy
osobówką do jazdy ciężarówką - nie te masy i ich rozkład, nie te siły,
nie te opory.

Data: 2013-11-28 21:07:28
Autor: Cavallino
obowiazkowe zimowki

Użytkownik "Piękny Marian postrach dziewic" <a_po_co@adres.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4q6f991drujtn6h1o9qi1v2243cntio9fe@4ax.com...

Problemem był brak założenia zimówek kilka tygodni temu.
Nie.

Tak.

Ciężarówki jeżdżą na M+S,

Jakby jeździły nie byłoby tematu.
Przeważnie jeżdżą na prawie łysym śmieciu bieżnikowanym nie wiadomo czym co jakiś czas.

Data: 2013-11-29 11:41:50
Autor: Piękny Marian postrach dziewic
obowiazkowe zimowki

Ciężarówki jeżdżą na M+S,

Jakby jeździły nie byłoby tematu.
Przeważnie jeżdżą na prawie łysym śmieciu bieżnikowanym nie wiadomo czym co jakiś czas.

Skoro wiesz lepiej, to ok, niech Ci będzie. Masz rację, zdawało mi
się.

Data: 2013-11-29 18:52:29
Autor: Cavallino
obowiazkowe zimowki

Użytkownik "Piękny Marian postrach dziewic" <a_po_co@adres.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:uorg99pdk752laujsj8ntadcuokdvssni6@4ax.com...

Ciężarówki jeżdżą na M+S,

Jakby jeździły nie byłoby tematu.
Przeważnie jeżdżą na prawie łysym śmieciu bieżnikowanym nie wiadomo czym co
jakiś czas.

Skoro wiesz lepiej, to ok

Niestety wiem.
Trzy firmy transportowe w rodzinie.

Data: 2013-11-28 09:16:07
Autor: Marek Dyjor
obowiazkowe zimowki
Cavallino wrote:
[...]

totalitarysta...

jako przeciwnik przestrzegania prawa i totalnej wolnosci powinienieś uszanować tych którzy olewają zmiane opon na ziomowe...

Data: 2013-11-26 20:22:15
Autor: Cavallino
obowiazkowe zimowki

Użytkownik "BartekK" <sibi@drut.org> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l72rej$pnp$1@mx1.internetia.pl...
[...]

Nie, no pewnie, lepiej dojechać do pracy na 12:00, bo ktoś postanowił Twoim kosztem zaoszczędzić 40 zł na wymianie opon......
 -- -

Data: 2013-11-26 11:56:10
Autor: kogutek444
obowiazkowe zimowki
W dniu wtorek, 26 listopada 2013 20:22:15 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:

> [...]

Nie, no pewnie, lepiej dojechać do pracy na 12:00, bo ktoś postanowił Twoim kosztem zaoszczędzić 40 zł na wymianie opon......

Jak taki bogol jesteś to zbuduj własne drogi. Chuj ci do tego na czym ktoś oszczędza.

Data: 2013-11-26 21:37:52
Autor: AZ
obowiazkowe zimowki
On 2013-11-26, Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:
[...]

No to wyjedz do kieratu wczesniej to moze nie spoznisz sie tyle i tyle batow
od pana nie dostaniesz.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-11-26 23:19:07
Autor: RadoslawF
obowiazkowe zimowki
Dnia 2013-11-26 22:37, Użytkownik AZ napisał:

[...]

Zmień pracę na taka gdzie nie biją i nie opisuj własnych doświadczeń.
A przy okazji zastanów się nad konsekwencjami spóźnienia się do
pracy maszynisty czy kierowcy autobusu.

Pozdrawiam

Data: 2013-11-26 23:12:58
Autor: AZ
obowiazkowe zimowki
On 2013-11-26, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:
No to wyjedz do kieratu wczesniej to moze nie spoznisz sie tyle i tyle batow
od pana nie dostaniesz.

Zmień pracę na taka gdzie nie biją i nie opisuj własnych doświadczeń.

A gdzie ja napisalem, ze mnie bija? Dobrze sie czujesz czy nie domagasz jak
zwykle?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-11-27 00:28:08
Autor: JK
obowiazkowe zimowki
W dniu 2013-11-27 00:12, AZ pisze:
On 2013-11-26, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:
[...]

No napisałeś o kieracie i batach od pana.
Chyba znasz to z własnego doświadczenia.

JK

Data: 2013-11-27 08:13:16
Autor: AZ
obowiazkowe zimowki
On 2013-11-26, JK <jaka857@interia.pl> wrote:

A gdzie ja napisalem, ze mnie bija? Dobrze sie czujesz czy nie domagasz jak
zwykle?

No napisałeś o kieracie i batach od pana.
Chyba znasz to z własnego doświadczenia.

Nie fantazjuj juz wiecej... --
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-11-27 10:35:24
Autor: RadoslawF
obowiazkowe zimowki
Dnia 2013-11-27 09:13, Użytkownik AZ napisał:

A gdzie ja napisalem, ze mnie bija? Dobrze sie czujesz czy nie domagasz jak
zwykle?

No napisałeś o kieracie i batach od pana.
Chyba znasz to z własnego doświadczenia.

Nie fantazjuj juz wiecej...
To nie fantazje, to ty wystartowałeś z tekstem o kieracie
i batach od swojego pana.

Pozdrawiam

Data: 2013-11-27 09:48:41
Autor: AZ
obowiazkowe zimowki
On 2013-11-27, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

Nie fantazjuj juz wiecej...
To nie fantazje, to ty wystartowałeś z tekstem o kieracie
i batach od swojego pana.

Moze ty chlopku masz swojego pana, ja nie mam. Ale wspolczuje komus kieratu w
ktorym ze spoznienia pare razy na rok (gdy miasto jest sparalizowane) jest
robiony mega problem.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-11-27 20:18:32
Autor: RadoslawF
obowiazkowe zimowki
Dnia 2013-11-27 10:48, Użytkownik AZ napisał:

[...]

Skoro drążysz temat to chyba jednak masz pana takiego jak opisałeś.
Padło pytanie odnośnie maszynisty czy kierowcy autobusu, jak
rozumiem pasażerowie i instytucje mają czekać bo pan kierowca
czy maszynista może się parę razy na rok spóźnić ?
Ustosunkujesz się czy dalej będziesz robił zasłona dymną
z faktu posiadania pana stosującego wobec ciebie kary cielesne ?

Pozdrawiam

Data: 2013-11-27 08:23:01
Autor: Adam Wysocki
obowiazkowe zimowki
BartekK <sibi@drut.org> wrote:

Coś jak obowiązkowe noszenie cały czas założonej prezerwatywy, bo nigdy nie wiadomo ;)

Pod folią lepiej rośnie :)

(co nie zmienia faktu, że zmienię sobie na zimówki jutro, ale tylko dlatego że chcę i to jest moja decyzja poparta planami jazdy i prognozy pogody, a nie dlatego że ktoś lobbował)

Ja zmieniłem wczoraj, ale akurat ten nakaz popieram.

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2013-11-26 20:38:21
Autor: Maurycy Poszepszyński
obowiazkowe zimowki
Dnia 2013-11-26 19:38, Użytkownik - J.F  napisał::

[...]

"Na odcinku pomiędzy gdyńskimi Karwinami a Witominem ciężarówki zablokowały przejazd."
Chciałem zauważyć, że zdecydowana większość blokujących to właśnie ciężarówki i autobusy. W moich kanałach (Wałbrzych ;-P ) wjazd z jakiejkolwiek strony do "miasta" związany jest ze wspinaczką i to właśnie wielkogabarytowe pojazdy są sprawcami blokowania drogi z tytułu śliskości. Ze nie wspomnę o legendarnym podjeździe pod Kaczorowem (kierunek Jelenia Góra).
Małogabarytowcy raczej zaliczają rowy i barierki, ale to raczej kładę na brawurę i zbytnią pewność siebie.
--
http://www.youtube.com/watch?v=joujh2jLL1A

Data: 2013-11-26 21:01:49
Autor: J.F
obowiazkowe zimowki
Użytkownik "Maurycy Poszepszyński"  napisał w wiadomości
[...]

Hm, nie przypominam sobie abym kiedy w tej okolicy stal przez ciezarowke.
Ale ja to niedzielny kierowca jestem, mozliwe ze sie rozmijamy.
A moze jednak sa dobre opony dla ciezarowek, lub dobrzy kierowcy ?

A jak juz pogoda wygrywa z osobowkami ... to przyjezdza ciezarowka z plugiem snieznym na pomoc :-)

Fakt - to takie mniejsze ciezarowki, nie "tir z naczepa", w ktorym napedzana tylko jedna os z pieciu.

J.

Data: 2013-11-26 21:17:35
Autor: RoMan Mandziejewicz
obowiazkowe zimowki
Hello Maurycy,

Tuesday, November 26, 2013, 8:38:21 PM, you wrote:

[...]

Podjazd jest w samym Kaczorowie...

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-11-26 21:46:27
Autor: Tomasz Pyra
obowiazkowe zimowki
Dnia Tue, 26 Nov 2013 19:38:50 +0100, J.F napisał(a):

[...]

No tylko te ciężarówki zapewne miały opony całoroczne, czyli jak
najbardziej dopuszczalne po wprowadzeniu nakazu (który dotyczył będzie
pewnie i tak tylko samochodów do 3.5t).

Ogólnie na obwodnicy, ciężarówki które ją blokują jak tylko ktoś nie
posypie, to standard, bo nachylenia drogi wbrew pozorom są tam dość duże.

Blokujących osobówek jakoś nie kojarzę - wleką się, bo się boją, ale żeby
stawać pod górę to albo autobus, albo ciężarówka.

obowiazkowe zimowki