obóz młodzieżowy

Data: 2009-03-18 10:34:02
Autor: poniek
obóz młodzieżowy
Witam,

Czy ktoś z grupowiczow moglby polecic mi oboz mlodziezowy w ktorym 16 letnia dziewczyna bedzie mogla "przejsc" solidne, kompletne i bezpieczne szkolenie nurkowe? Miejsce najlepiej w Chorwacji, termin czerwiec/lipiec.

pozdrawiam
Krzysztof

Data: 2009-03-18 14:34:17
Autor: Michał
obóz młodzieżowy

Czy ktoś z grupowiczow moglby polecic mi oboz mlodziezowy w ktorym 16 letnia dziewczyna bedzie mogla "przejsc" solidne, kompletne i bezpieczne szkolenie nurkowe? Miejsce najlepiej w Chorwacji, termin czerwiec/lipiec.
Witaj,
nie wiem czy bedzie akurat w chorwacji, ale mozesz probowac skontaktowac sie z Krabem w krakowie - to klub akademicki z porzadna kadra, ew. klub lokoski ( nie wiem w czym teraz robia kwity, pewnie cmas albo jakies padi). Bylem z nimi na paru wyjazdach, robilem rozne stopnie - bardzo fajni ludzie, przedzialy wiekowe byly barrdzo rozne, takze sadze ze poprostu musisz podpytac.
Nie wiem skad jestes, ale dobrze ja dac na szkolenie do klubu gdzie pozniej bedzie mogla jezdzic na jakies wypady - z krakowa jezdza kilka razy do roku, o ile sie dobrze orientuje, wyjazdy po kosztach.
Krab ma swoje forum, mozesz tam napisac, albo dzwon do prezesa, tam gdzies beda dane.
Pozdrawiam
Michał Trych

Data: 2009-03-18 14:36:38
Autor: Michał
obóz młodzieżowy
nie wiem czy bedzie akurat w chorwacji, ale mozesz probowac skontaktowac sie z Krabem w krakowie - to klub akademicki z porzadna kadra, ew. klub lokoski

Sprostowanie - zamyslilem sie:) Klub sie zwie bobry szczecin. Jesli nie znajdziesz kontaktu, napisz, postaram sie wyszperac ( michal @ trych . pl ),
Pozdrawiam
Michał Trych

Data: 2009-03-19 10:25:31
Autor: 666
obóz młodzieżowy
W Raszynie pod W-wą też szkolili dzieciaki, także w basenie Pałacu Młodzieży, może jakoś ich znajdź co do obozów?
JaC

obóz młodzieżowy