obóz treningowy

Data: 2012-10-03 17:34:46
Autor: Lukasz Goran
obóz treningowy
Hej
    Czy ktoś z Was korzystał z oferty jakiegoś zorganizowanego kolarskiego obozu treningowego? Możecie polecić jakieś konkretne firmy/ ludzi? Chodzi o okres wiosenny. Ewentualnie jakieś wyjazdy wakacyjne. Chodzi o rower szosowy.
Łukasz Gądzik

Data: 2012-10-03 11:48:38
Autor: tanill
obóz treningowy

    Czy ktoś z Was korzystał z oferty jakiegoś zorganizowanego kolarskiego obozu treningowego? Możecie polecić jakieś konkretne firmy/

Jaki budżet? Jeśli masz około 3 tyś/2 tygodnie to proponuję zimowo-wiosenny wyjazd do Izraela. Trasy, pogoda, super. Grupy treningowe różne. Zależy od formy, pieniędzy i zakresu treningu. W gratisie jest prawie zawsze spotkanie z profi grupami, które corocznie trenują w Izraelu. Sprinterka na północy w Tiberias górale bazują w Mitzpe Ramon.

Data: 2012-10-03 11:49:35
Autor: tanill
obóz treningowy

Data: 2012-10-04 14:45:56
Autor: Lukasz Goran
obóz treningowy
Hej
    Przede wszystkim nie będę miał dwóch tygodni:) Finansowo też szukam czegoś taniego- nie potrzebuję wysokiego standardu. I tak zawsze śpię na podłodze:) Potrzebuję łazienkę i spokój. Będę miał maksymalnie tydzień. Chodziło mi o osoby organizujące takie wyjazdy bardziej niż o miejsca. Sprawdzone i rzetelne osoby dodam:) Sam obóz to raczej jako sposób na oderwanie od szarej codzienności niż cel nadrzędny. Ale nie ukrywam, że chciałbym dużo pojeździć po dobrych asfaltach:)
Łukasz Gądzik

obóz treningowy