obraz p³yty Vista Home Premium 64 bit

Data: 2012-05-12 18:53:11
Autor: Q
obraz p³yty Vista Home Premium 64 bit
naklejkê COA na obudowie. Poszukujê wiêc obrazu p³yty Vista Home Premium 64
bit, przeszukiwa³em przez wujaszka Google, ale generalnie s± tylko pirackie a
przecie¿ mam oryginaln± licencjê. Proszê o pomoc gdzie znale¼æ taki obraz

"Piracka plyta?"
Piracki to moze byc windows zainstalowany z takiej plyty,
o ile oczywiscie nie masz legalnego klucza.

Data: 2012-05-22 09:18:03
Autor: Chris
obraz p³yty Vista Home Premium 64 bit
Q nabazgra³(a):

[...]

Mo¿e kto¶ j± produkowa³ na Karaibach ? :)

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd¼ historiê auta i zobacz czy nie by³o wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd¼ VIN, wyposa¿enie, przebieg, historiê wypadkow±.

obraz p³yty Vista Home Premium 64 bit