Data: 2010-04-13 07:31:30 | |
Autor: HaMMeR | |
obraz, wizerunek i prawda o człowieku | |
On 2010-04-12 21:52, marek czaplicki wrote:
ciach czy politycy są winni temu, że oddawając się w ręce różnych speców od marketingu politycznego i chcąc kreować różne -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Nie sadze, abys wierzyl w swoje powyzsze stwierdzenie! Celowo zapewne przemilczasz fakt, ze owe media maja o wiele bardziej skuteczne metody kreowania wizerunku, niz wszelkiej masci spece od marketingu czy tez PR-u! Nie wierze ci, bowiem doskonale wiesz, 'skad wyrastaja nogi' owym, ksztaltujacym medialny przekaz, mediom! Wiesz rownie dobrze jak i ja, ze media te, potrafia zniszczyc polityka niezaleznie od staran jego specow od wizerunku, bowiem dysponuja jedynymi i skutecznymi narzedziami bezposredniego kontaktu ze spoleczenstwem i moga zmanipulowac prawie wszystko z faktograficznego materialu, ktorym dysponuja, oczywiscie na zapotrzebowanie swoich politycznych mecenasow! Wiec nie staraj sie uwiarygadniac te medialne tuby roznych interesow po przez ich bagatelizowanie, jednoczesnie wywyzszajac przesadnie role wizerunkowych specow! To wlasnie media przede wszystkim odpowiadaja za to, jak postrzegany jest przez przecietnego Kowalskiego dany polityk i nie mam zamiaru zwalniac te dziennikarska prostytucje z winy za kreowanie nieprawdziwych obrazow!! Dlaczego ty to robisz? H |
|