obraz z skype na telewizor

Data: 2010-08-09 14:47:37
Autor: VSS
obraz z skype na telewizor
Witam !

Czy macie jakis pomysł jak obraz z skype wysłać na televizor jako sygnał copmpsite ? Jakas karta ? Jakis soft ?

--
VSS
http://vss.pl

Data: 2010-08-09 14:07:13
Autor: kamil
obraz z skype na telewizor

"VSS" <vss@gazeta.pl> wrote in message news:i3otdn$5uu$1inews.gazeta.pl...
Witam !

Czy macie jakis pomysł jak obraz z skype wysłać na televizor jako sygnał copmpsite ? Jakas karta ? Jakis soft ?

Karta z wyjsciem TV i ustawienie telewizora jako czesci pulpitu?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-08-10 12:53:16
Autor: Tomasz Finke
obraz z skype na telewizor
W dniu 2010-08-09 14:47, VSS pisze:
Witam !

Czy macie jakis pomysł jak obraz z skype wysłać na televizor jako sygnał copmpsite ? Jakas karta ? Jakis soft ?

Do nowych tv Samsunga można podłączyć po USB specjalną kamerę oferowaną
przez Skype, soft jest już w firmware telewizora.

T.

Data: 2010-08-10 16:40:35
Autor: omega_fan
obraz z skype na telewizor
On 08/10/2010 12:53 PM, Tomasz Finke wrote:
[...]

Czy wiesz moze jakie to modele/serie? Mam Samsunga 37B650, ciekawe czy on to potrafi.

Data: 2010-08-11 18:35:44
Autor: Tomasz Finke
obraz z skype na telewizor
W dniu 2010-08-10 16:40, omega_fan pisze:

Czy wiesz moze jakie to modele/serie? Mam Samsunga 37B650, ciekawe czy
on to potrafi.

W informacji prasowej pisali tylko o najnowszych seriach C7000/C8000.
Ciekawe, czy pojawią się odpowiednie upgrady do starszych modeli.
Z drugiej strony - $250 za kamerę do Skype to jednak drogo, poza
tym wszyscy znajomi wiedzą, kiedy masz włączony telewizor... ;-)

T.

obraz z skype na telewizor