obrecz 622/19 jaka najwezsza opona na to

Data: 2010-10-22 12:25:53
Autor: whitey
obrecz 622/19 jaka najwezsza opona na to
witam

znowy zameczam pytaniami. mam okazje kupic w miare tanio kola sredniej
klasy z obreczami jak w temacie i pytanie do was: jakie najwezsze opony
moge na to zalozyc? 28 da rade? jest moze jakis kalkulator w necie? czy
to na oonach musi byc napisane gdzies? dzieki za podpowiedzi z gory

whitey

Data: 2010-10-22 13:31:18
Autor: MadMan
Dnia Fri, 22 Oct 2010 12:25:53 +0100, whitey napisał(a):

[...]

Kolega używał 23, jakoś działało :) 28 powinno bez problemów. Tabelka:
http://schwalbe.com/gbl/en/technik_info/reifenmasse/?gesamt=7&ID_Land=38&ID_Sprache=2&ID_Seite=141&tn_mainPoint=Technik

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-10-22 12:46:51
Autor: whitey
On 22/10/10 12:31, MadMan wrote:
Kolega używał 23, jakoś działało :) 28 powinno bez problemów. Tabelka:
http://schwalbe.com/gbl/en/technik_info/reifenmasse/?gesamt=7&ID_Land=38&ID_Sprache=2&ID_Seite=141&tn_mainPoint=Technik

dzieki bardzo, to sie pewnie podobnie ma do innych producentow

Data: 2010-10-22 16:19:25
Autor: Bartek znad Nysy
obrecz 622/19 jaka najwezsza opona na to
Witam

28 działa bez problemu, 23 zakładałem na próbę, pasuje ale nie jeździłem

Pozdrawiam

Bartek znad Nysy

Data: 2010-10-26 10:46:53
Autor: whitey
On 22/10/10 15:19, Bartek znad Nysy wrote:
Witam

28 działa bez problemu, 23 zakładałem na próbę, pasuje ale nie jeździłem

ok problem rozwiazelem tak ze kupilem nowy rower zamiast kombinowac z
kolami...
cykloza...

Data: 2010-10-26 14:45:51
Autor: Konik
obrecz 622/19 jaka najwezsza opona na to
wiem, że już po ptokach, ale jest ładna tabelka na stronie Sheldona :)
http://www.sheldonbrown.com/tire-sizing.html

Data: 2010-10-27 09:42:41
Autor: whitey
On 26/10/10 22:45, Konik wrote:
wiem, że już po ptokach, ale jest ładna tabelka na stronie Sheldona :)
http://www.sheldonbrown.com/tire-sizing.html

dzieki bardzo! na pewno sie przyda

obrecz 622/19 jaka najwezsza opona na to