obrecze tubeless

Data: 2018-04-23 12:08:27
Autor: abn140
obrecze tubeless
tubeless ready to sie

no nie wiem. to ''sie chyba nie da sie''.
albo specyfikacja producenta, o ile da sie go okreslic, albo napis na feldze, a jak nie ma to siedz i placz.
ale nie wiem czy to takie wazne. zawsze mozna zrobic getto.
ja juz probowalem, i nie na uszczelnieniu dalem ciala...
najpierw strzelilem na samej wodzie z plynem i uczelnilo sie od pierwszej sekundy...
a towar byl mocno na nie bo na feldzie z holendra, trekinga, przod, osadzila sie zwinaja chyba RR 2,25 czy nawet 2,35.
detka miala samochodowy wentyl, wykrecilem wentyl, srodek , trzpien, jak to tam nazwac- celem zwiekszenia przeplywu masy powietrza.
sie uszczelnilo,
potem dolalem mleka, drugie yeb i znowu sie uszczelnilo. ale przy po jakims czasie probie wkrecenia wentyla juz sie nie uszczelnio. powietrze oczywiscie zeszlo, myslalem jednak ze to juz jakos trzyma......., widac tak nie jest.
wiec zyebalem koncertowo i tu pytanie co spiepszylem?
strzelac koncowka z pompki z wentylem w srodku? teraz mam puszke po kompresorze 30 l. i nabijarke z starej lodowki. dopompuje to do maksa dla danej gumy, wiec zapas cisnienia bedzie az nad to...
a moze wentyl inny?
no i wole zostac przy getto, jakos ta dentka mi sie pewniejsza widzi.
a - zestaw tym razem fabrycznie - jak u kolegi - niby nadajacy sie do tubles, calkiem inny rower....
dajcie znaki gdzie nakwasilem..
thx

obrecze tubeless