obrzucanie b³otem

Data: 2010-08-04 09:27:18
Autor: Darekkk
obrzucanie b³otem
Jak tak czytam na tej grupie wypowiedzi co poniektórych,  które maja ma³o wspólnego z tym fajnym sportem, a wiecej z jarmarkiem , to az dwa razy przeczytalem ze zdziwieniem trzy akapity pewnego fajnego artyku³u

http://blog.onet.pl/40656,2,archiwum_goracy.html

(...)Krzysztof trafi³ gdzie¶ na obrze¿a Hurghady do budynku robi±cego za ma³e "centrum nurkowe". Na dachu swój pokój mia³ jeden z nurków(...),
Nurek podzieli³ siê swoim dachem nad g³ow±(...) ,
Oprócz ¿yczliwego nurka wiele serca okaza³ mu te¿ dozorca budynku(...).

¯yczliwy Nurek - gatunek wymieraj±cy ?

Data: 2010-08-04 08:04:56
Autor:
obrzucanie b³otem
Darekkk <drosniak@poczta.onet_._pl> napisa³(a):
¯yczliwy Nurek - gatunek wymieraj±cy ?

Raczej tak.
Grup± nurków jaka siê wspiera³a to by³ PTTK te¿ LOK to by³o w czasach braku
wszystkiego.
M³odsze pokolenie nie ma takiej potrzeby, mo¿na kupiæ prawie wszystko.
Jak Twoim wyznacznikiem pozycji w grupie jest naszywka ze znakiem firmowym
drogiej marki, to nie mo¿esz pospolitowaæ siê z jakim¶ co ma nie najnowszy
sprzêt. Jak to zrobisz to wypadasz ze ¶wiatka pustych lanserów..
Ale nie jest ¼le pod tym wzglêdem, przyk³adów mogê du¿o podaæ, co jak zwykle
wqrwi do bia³o¶ci nuworyszowsk± gawied¼ (Skafander za darmo, skafander za -1
z³, AK200 za darmo itd.). pozdrawiam rc

Data: 2010-08-04 08:22:06
Autor:
Potrzebne AD 537
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³(a):
Darekkk <drosniak@poczta.onet_._pl> napisa³(a):  > ¯yczliwy Nurek - gatunek wymieraj±cy ?

Czy który¶ z nurków ma zbêdne konwertery napiêcie czêstotliwo¶æ AD 537 ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-05 13:06:42
Autor: Jan Werbiñski
Potrzebne AD 537
U¿ytkownik <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i3b7ve$bms$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> ¯yczliwy Nurek - gatunek wymieraj±cy ?

Czy który¶ z nurków ma zbêdne konwertery napiêcie czêstotliwo¶æ AD 537 ?

Mam zbêdny przetwornik biokinetyczny na czêstotliwo¶æ 1Hz.

--
Jan Werbiñski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/

Data: 2010-08-05 11:59:49
Autor:
Potrzebne AD 537
Jan Werbiñski <jan@traalala.bez.mai.la> napisa³(a):
> Czy który¶ z nurków ma zbêdne konwertery napiêcie czêstotliwo¶æ AD 537 ?

Mam zbêdny przetwornik biokinetyczny na czêstotliwo¶æ 1Hz.

Potrzebujê dok³adnie ten, bo ma napiêcie odniesienia i napiêcie zale¿ne od
temperatury, podobny AD 654 (³atwo dostêpny) nie ma tych w³asno¶ci.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-07 22:16:37
Autor: Micha³
Potrzebne AD 537
Potrzebujê dok³adnie ten, bo ma napiêcie odniesienia i napiêcie zale¿ne od
temperatury, podobny AD 654 (³atwo dostêpny) nie ma tych w³asno¶ci.

Chyba szybciej go znajdziesz nie na nurkowaniu, ale na elektronice:)
pozdrawiam
Michal

Data: 2010-08-07 20:38:07
Autor:
Potrzebne AD 537
Micha³ <niku@df.pl> napisa³(a):
Chyba szybciej go znajdziesz nie na nurkowaniu, ale na elektronice:)

Za³o¿yciel tematu napisa³ "¯yczliwy Nurek - gatunek wymieraj±cy ?"
Przy okazji sprawdzam dwie sprawy, czy s± jeszcze szczerze ¿yczliwi nurkowie i
czy nurkowie jeszcze co¶ umiej± zrobiæ.
Gdyby kto¶ potrzebowa³ hybrydowy V/F konwerter to mam, z AD 450K nie
rozsta³bym siê ale AD 456 J mogê oddaæ potrzebuj±cemu.

pozdrawiam rc

--

obrzucanie b³otem