obserwacja

Data: 2010-05-12 16:05:54
Autor: mkarwan
obserwacja
Od jutra przez kilka tygodni przechodzę na obserwację grupy.
Nie będziecie mogli zwalać na mnie bo moich listów nie będzie.
Nie będzie też codziennych zestawień.
Ciekaw jestem co się będzie działo.
Czy spamowanie wzrośnie, czy zmaleje?

Data: 2010-05-12 07:07:40
Autor: zbig
obserwacja
On 12 Maj, 16:05, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Co to jest obserwacja grupy? Będziesz kogoś śledził i kapował?

Data: 2010-05-12 16:11:06
Autor: azot
obserwacja

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:5cdaec7f-f030-4ae7-84e8-65d67ed76122h39g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Przerzucili go z działu osrywania do działu notowania. Ale to chyba nie jest awans?
Nie sprawdził się?

azot

Data: 2010-05-12 16:18:14
Autor: mkarwan
obserwacja

[...]

Czytam, ale nie wysyłam listów.
Dotarło?
Prościej się już nie da.

Data: 2010-05-12 07:37:25
Autor: zbig
obserwacja
On 12 Maj, 16:18, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:5cdaec7f-f030-4ae7-84e8-65d67ed76122h39g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

> Ciekaw jestem co się będzie działo.
> Czy spamowanie wzrośnie, czy zmaleje?
>Co to jest obserwacja grupy? Będziesz kogoś śledził i kapował?

No widzisz, da sie prościej.

Data: 2010-05-12 16:46:13
Autor: Tytus
obserwacja

"mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote in message news:hsedb9$s1e$1news.onet.pl...

[...]

Najprosciej byloby, gdybys sie po prostu nie odzywal :)

Data: 2010-05-12 07:48:15
Autor: zbig
obserwacja
On 12 Maj, 16:46, "Tytus" <popierdolk...@gazeta.pl> wrote:
"mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]

> Dotarło?
> Prościej się już nie da.

Najprosciej byloby, gdybys sie po prostu nie odzywal :)

Być może ktoś zalecił mu taka formę terapii.

Data: 2010-05-12 19:23:14
Autor: mkarwan
obserwacja

Użytkownik "Tytus" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hseevn$1ae$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tobie trzeba jak krowie na pastwisku.
Przeczytaj list otwierający wątek.

Data: 2010-05-13 01:09:42
Autor: awe
obserwacja

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hsedb9$s1e$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
i slusznie mkarwan, przestancie sie wyglupiac...postow bedzie tyle samo co przedtem i tak wszyscy maja w d...czy wy te zestawienia robicie czy nie
awe

Data: 2010-05-12 16:07:55
Autor: azot
obserwacja

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hseck4$q2g$1news.onet.pl...
[...]
To pod jakim nickiem będziesz teraz ciął głupa?

azot

Data: 2010-05-12 16:15:48
Autor: mkarwan
obserwacja
Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hsecnr$36n$1news.task.gda.pl...
[...]

Nie wydaje ci się, że to ty rżniesz głupa?
Masz problemy ze zrozumieniem tego co czytasz?

Data: 2010-05-12 16:10:17
Autor: jadrys
obserwacja
W dniu 2010-05-12 16:05, mkarwan pisze:
[...]

Nic się nie stanie.. - wszystko będzie po staremu. ale szkoda trochę że rezygnujesz.. było to zawsze jakieś urozmaicenie na psp.

Data: 2010-05-12 16:14:18
Autor: mkarwan
obserwacja

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hsecsl$qp5$1news.onet.pl...
[...]

Przecież napisałem, że tylko na kilka tygodni.
Mam sporo zajęć, a byle czego mam zamiaru wysyłać.
Od czasu do czasu popatrzę.
Posmotrim uwidim powiedział ślepy głuchemu na ucho.

Data: 2010-05-12 16:23:38
Autor: Grzegorz Z.
obserwacja
Dnia Wed, 12 May 2010 16:14:18 +0200, mkarwan napisał(a):

Przecież napisałem, że tylko na kilka tygodni.

Nerwicy natręctw nie da się wyleczyć w kilka tygodni. Ale dobrze że
postanowiłeś coś z tym zrobić.

Data: 2010-05-12 19:21:53
Autor: mkarwan
obserwacja

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:eizv4qqfyldn.1ly2jseio1oka.dlg40tude.net...
Dnia Wed, 12 May 2010 16:14:18 +0200, mkarwan napisał(a):

Przecież napisałem, że tylko na kilka tygodni.

Nerwicy natręctw nie da się wyleczyć w kilka tygodni. Ale dobrze że
postanowiłeś coś z tym zrobić.

A ty wiesz to po sobie!
W przeciwieństwie do ciebie jestem od nich wolny.

Data: 2010-05-12 19:49:43
Autor: Grzegorz Z.
obserwacja
Dnia Wed, 12 May 2010 19:21:53 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Jasne, i to ja a nie ty liczę kto ile wątków w danym dniu założył.

TO jest właśnie nerwica natręctw!

Data: 2010-05-12 17:04:04
Autor: Neko
obserwacja
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w

Przecież napisałem, że tylko na kilka tygodni.
Mam sporo zajęć, a byle czego mam zamiaru wysyłać.

Jakimi zajęciami sie parasz ?

Data: 2010-05-12 19:22:15
Autor: mkarwan
obserwacja
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hseg2n$42q$1news.onet.pl...
Przecież napisałem, że tylko na kilka tygodni.
Mam sporo zajęć, a byle czego mam zamiaru wysyłać.

Jakimi zajęciami sie parasz ?

Ciekawymi.

Data: 2010-05-12 20:26:27
Autor: Neko
obserwacja
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał

Ciekawymi.

To znaczy? I nie mowimy o dlubaniu w nosie.

Data: 2010-05-12 22:08:59
Autor: mkarwan
obserwacja

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hsert5$9hj$1news.onet.pl...
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał

Ciekawymi.

To znaczy? I nie mowimy o dlubaniu w nosie.

To jest obrzydliwe.

Data: 2010-05-12 16:11:08
Autor: Grzegorz Z.
obserwacja
Dnia Wed, 12 May 2010 16:05:54 +0200, mkarwan napisał(a):

Od jutra przez kilka tygodni przechodzę na obserwację grupy.

Na obserwację mówisz?

To dobrze, nie zaszkodzi ci na pewno.

Data: 2010-05-12 16:15:08
Autor: azot
obserwacja

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:10bi2sbd57dv8.48oml0e9e90k.dlg40tude.net...
Dnia Wed, 12 May 2010 16:05:54 +0200, mkarwan napisał(a):

Od jutra przez kilka tygodni przechodzę na obserwację grupy.

Na obserwację mówisz?

To dobrze, nie zaszkodzi ci na pewno.

Ja bym tam nie szedł. Podobno Klich po dymisji wraca na oddział. A z niego taki lekarz jak minister.

azot

Data: 2010-05-12 16:16:50
Autor: mkarwan
obserwacja

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:10bi2sbd57dv8.48oml0e9e90k.dlg40tude.net...
Od jutra przez kilka tygodni przechodzę na obserwację grupy.

Na obserwację mówisz?

Jak zwykle masz problemy ze zrozumieniem tego co czytasz.
To staje się charakterystyczne dla ciebie.

Data: 2010-05-12 16:18:18
Autor: Grzegorz Z.
obserwacja
Dnia Wed, 12 May 2010 16:16:50 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Ale to nie ja idę na obserwację.

Data: 2010-05-12 16:19:36
Autor: mkarwan
obserwacja

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:tj3gw9pb5s8f$.kkmesx773itj$.dlg40tude.net...
[...]

Przydałaby ci się bo masz problem ze zrozumieniem tego co czytasz.
Przeczytaj list rozpoczynający wątek z 10 razy może uda ci sie zrozumieć.
Choć wątpię.

Data: 2010-05-12 16:21:11
Autor: Grzegorz Z.
obserwacja
Dnia Wed, 12 May 2010 16:19:36 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Przydałaby ci się

Lekarzu, zacznij od siebie.

Data: 2010-05-12 16:48:32
Autor: cyc
obserwacja

[...]

mkarwan a kogo to obchodfzi , czy Ty piszesz cokolwiek , czy nie  , czy Ty obserwujesz grupe , czy nie ?.
Cierpisz  jakies obsesje sadzac , ze Twoje "obserwowanie" i Twoje "napominanie " , tudziez zwracanie uwagi na to co , kto i ile pisze maja jakiekolwiek dla grupowiczow znaczenie.
Juz dawno powinienes dojsc do wniopsku , ze moze liczyc sie tylko to co piszez na temat jakiegos rzeczowego watku a nie to , kto ile postow splodzil dzisiaj .
Jestem , poza wszystkimi innymi niezbyt chwalebnymi cechami ( jak np. donosicielstwo ) , " wlascicielem " megalomanii !.

cyc

Data: 2010-05-12 08:04:03
Autor: zbig
obserwacja
On 12 Maj, 16:48, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
siaj .
Jestem , poza wszystkimi innymi niezbyt chwalebnymi cechami ( jak np.
donosicielstwo ) , " wlascicielem " megalomanii !.

cyc

No, w końcu wyszło szydło z worka , panie megalomanie :))))))

Data: 2010-05-12 19:01:40
Autor: cyc
obserwacja

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:a1cec5c5-6352-48fa-8381-1539b71d1af8l31g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Moze mkarwan , dlaczego nie moge byc i ja !! :):):)

cyc

Data: 2010-05-12 18:26:30
Autor: Tomy M.
obserwacja
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hsef41$1cu$2news.onet.pl..

[...]

Cyc'u bierz przykład, sio do obserwacji.

Tomy M.

Data: 2010-05-12 19:20:28
Autor: mkarwan
obserwacja
[...]

Skoro reagujesz na mój list widocznie cie obchodzi tylko wstydzisz się do tego przyznać

Data: 2010-05-12 17:03:01
Autor: Neko
obserwacja
[...]

Obserowac ???