obserwacja

Data: 2010-05-12 07:07:40
Autor: zbig
obserwacja
On 12 Maj, 16:05, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Od jutra przez kilka tygodni przechodzę na obserwację grupy.
Nie będziecie mogli zwalać na mnie bo moich listów nie będzie.
Nie będzie też codziennych zestawień.
Ciekaw jestem co się będzie działo.
Czy spamowanie wzrośnie, czy zmaleje?

Co to jest obserwacja grupy? Będziesz kogoś śledził i kapował?

Data: 2010-05-12 16:11:06
Autor: azot
obserwacja

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:5cdaec7f-f030-4ae7-84e8-65d67ed76122h39g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Przerzucili go z działu osrywania do działu notowania. Ale to chyba nie jest awans?
Nie sprawdził się?

azot

Data: 2010-05-12 16:18:14
Autor: mkarwan
obserwacja

[...]

Czytam, ale nie wysyłam listów.
Dotarło?
Prościej się już nie da.

Data: 2010-05-12 07:37:25
Autor: zbig
obserwacja
On 12 Maj, 16:18, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:5cdaec7f-f030-4ae7-84e8-65d67ed76122h39g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

> Ciekaw jestem co się będzie działo.
> Czy spamowanie wzrośnie, czy zmaleje?
>Co to jest obserwacja grupy? Będziesz kogoś śledził i kapował?

No widzisz, da sie prościej.

Data: 2010-05-12 16:46:13
Autor: Tytus
obserwacja

"mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote in message news:hsedb9$s1e$1news.onet.pl...

[...]

Najprosciej byloby, gdybys sie po prostu nie odzywal :)

Data: 2010-05-12 07:48:15
Autor: zbig
obserwacja
On 12 Maj, 16:46, "Tytus" <popierdolk...@gazeta.pl> wrote:
"mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]

> Dotarło?
> Prościej się już nie da.

Najprosciej byloby, gdybys sie po prostu nie odzywal :)

Być może ktoś zalecił mu taka formę terapii.

Data: 2010-05-12 19:23:14
Autor: mkarwan
obserwacja

Użytkownik "Tytus" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hseevn$1ae$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tobie trzeba jak krowie na pastwisku.
Przeczytaj list otwierający wątek.

Data: 2010-05-13 01:09:42
Autor: awe
obserwacja

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hsedb9$s1e$1news.onet.pl...

[...]

i slusznie mkarwan, przestancie sie wyglupiac...postow bedzie tyle samo co przedtem i tak wszyscy maja w d...czy wy te zestawienia robicie czy nie
awe

obserwacja