obserwacja

Data: 2010-05-12 16:07:55
Autor: azot
obserwacja

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hseck4$q2g$1news.onet.pl...
Od jutra przez kilka tygodni przechodzę na obserwację grupy.
Nie będziecie mogli zwalać na mnie bo moich listów nie będzie.
Nie będzie też codziennych zestawień.
Ciekaw jestem co się będzie działo.
Czy spamowanie wzrośnie, czy zmaleje?
To pod jakim nickiem będziesz teraz ciął głupa?

azot

Data: 2010-05-12 16:15:48
Autor: mkarwan
obserwacja
Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hsecnr$36n$1news.task.gda.pl...
[...]

Nie wydaje ci się, że to ty rżniesz głupa?
Masz problemy ze zrozumieniem tego co czytasz?

obserwacja