obserwator sovieckim prowokatorem !

Data: 2011-01-07 09:47:26
Autor: cyc
obserwator sovieckim prowokatorem !
Teraz jestem juz tego pewien . To komunistyczny , na uslugach sovietow prowokator .
Zwroccie uwage na sposob prezentowania przez niego " patriotycznych " tekstow , na udawana nienawisc do ruskich i bolszewickiego systemu . Nikt normalny nie posuwa sie w swojej nienawisci do tak spektakularnych demonstracji jak  on. Tak moze robic tylko swiadomy swojej misji prowokator ..
Oczywiscie nikt mu za to nie placi bo zbyt glupi aby znaLEZC SPONSORA SWOJEJ WRENDEJ ROBOTY , ROBI TO Z WLASNEJ WOLI I INICJATYWY .  Gdyby byl sterowany to mocodawcy  ktorzy musza byc madzrzejsi od takich jak obserwator , juz dawno zwrociliby mu uwage na nachalnosc z jaka usiluje brylowac na roznych grupach , nachalnosc , ktora musi u myslacych wzbudzac uzasadnione podejrzenie a nawet pewnosc swiadomego dzialania na niekorzysc kraju , ktorego tak " broni " przed "zdrajcami " i innymi "wrogami " a trzeba dodac , ze takimi sa dla obsrywatora niemal wszyscy , tylko nie faszysci !. Zastanawiajace ? . Nie ! , to pewnosc jego antypolskiej dzialnosci .

cyc

Data: 2011-01-07 12:16:21
Autor: Klin
Użytkownik cyc napisał:
[...]

   A cyc jako żydomasońska wtyczką na grupie wie co mówi jego słuchajcie.

Data: 2011-01-07 15:32:16
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
 wrote:

Użytkownik cyc napisał:
[...]

Stara sztuczka. Łapać złodzieja! - najgłośniej krzyczy...
--
Pit

Data: 2011-01-07 16:38:40
Autor: raff

"Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> wrote in message news:ig786p$15t$2news.onet.pl...
wrote:

Użytkownik cyc napisał:
[...]

To byla stara sztuczka Stalina - przypisz innym swoje cechy. Bedzie im sie trudniej bronic.

R.

Data: 2011-01-09 04:01:57
Autor: boukun

wrote:

Użytkownik cyc napisał:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Kaczyński jest niezłym uczniem Stalina zatem...

boukun

Data: 2011-01-09 04:38:48
Autor: obserwator
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
[...]
 jestem poczwory i to platny ; kongijsko- chinsko- soviecko- indyjski,
specjalnie oddelegowany na ta grupe do szpiegowania polgowkow takich jak ty
i bekon, bo tacy jestescie wazni i grozni dla tych panstw, ktore mnie tu
zatrudnily.

kiedy podejmiesz leczenie zalozny gownojadzie?  --

Data: 2011-01-09 11:36:32
Autor: cyc

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:igbe4o$f6s$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]
..
[...]

Pochleniasz sobie  obsrywatorze !!a przeciez nawet czytac nie umiesz , jak Pan Bog przykazal .
Przeciez wyraznie napisalem i to duzymi literami aby nikt nie mial watpliwosci , ze " za glupi jestes aby znalezc sponsora dla swojej antypolskiej wrednosci " i ze robisz to z wlasnej inicjatywy , tak dla przypodobania sie wrogom Polski z  nadzieja na to , ze moze ktos Cie zauwazy .. Uwazaj bo moze sie tak nawet zdarzyc !! , ale  zamiast na liste plac , trafisz na liste pacjentow wariatkowa !!.
Wytlumacz mi tez co znaczy " jestem poczwory " ? , moze miales na mysli " " potwor " ? " albo " potworny " ? . Jesli tak , to trafiles w sedno , pozatym napisz tez , co znaczy " zalozny " ? bo i tego nie rozumiem . Nie pytalbym z grzecznosci , czyli tak jak jest przyjete na wszystkich forach przez normalnych ludzi gdyby nie to , ze jestes nieprzejednanym rycerzem poprawnej polszczyzny i co rusz wytykasz na grupie bledy innych grupowiczow ............a moze sie myle ? moze mi sie tylko tak wydaje ? , co obsrywator , myle sie , czy nie ?
Podoba mi sie tez ten " gownojad" . To jakies nowe pisowskie okreslenie krytyka idiotycznych , spiskowych teorii smolenskiej katastrofy ? . Konus , znaczy prezes ci podpowiedzial , czy Twoj ulubieniec Rydzyk ? . Ile w nim finezji ,  ducha prawdziwego polactwa , takie , rzeklbym , pisowsko swojskie .. Brak tylko jednego dla pelnego oddania klimatu , brak krzyku " hanba " !!.
No obsrywatorze . Dopisz je a spelnisz sie jako prowokator i absolutny glupiec do konca !.
Do dziela .

cyc

Data: 2011-01-09 07:18:19
Autor: MH
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
[...]

[ciach]

Daj spokój !!  Toż to albo płatny bojówkarz (Obsrywator), który zna się na
broni i twierdzi , że Watt to jest to samo co Joul..  Typowy pisiorski IDIOTA !! Hahhh..  Dalej , swojego czasu "leciał" wątek n/t światełek samochodowych...
Inny pisior , niejaki Hans Klops twierdził , że w przypadku włączenia
światełek , zużycie paliwa nie może wzrosnąć, bo i tak się prądnica/alternator
się kręci... Abstrahując od wszelakich polpisosympatii , trzeba być SKOŃCZONYM IDIOTĄ , by
pindolić o zamachu.. PO CO ??  Ten gościu za naszą kasę poleciał do brukselki
, na maleńkich nóżkach nie zdążył , i ... temat Gruzji został zamknięty w 2
minuty..  Itd. , itd. , itp..... AHA !! Ustal z druciarą , czy to helikopter
złapał tego tupolewa..  A może ustal , (też chyba z nią ) szczególy impulsu
EM. Z Hansem Klopsem i Antenką ustalcie szczegóły MGŁY !! A zresztą ...  Wasza
sprawa , pierdolcie se dalej o bogu,honorze , ojczyźnie itd., itp...

MH  --

Data: 2011-01-09 17:07:28
Autor: Jaksa
On Fri, 07 Jan 2011 09:47:26 +0100, cyc <ja@ja.pl> wrote:

ktorego tak " broni " przed "zdrajcami " i innymi "wrogami " a trzeba  dodac
, ze takimi sa dla obsrywatora niemal wszyscy , tylko nie faszysci !.

Powaznie?

To moze przemysle jeszcze swoj pogardliwy stosunek do tego ciula.

Jaksa

Data: 2011-01-09 16:20:33
Autor: obserwator
Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):
> [...]

Powaznie?

To moze przemysle jeszcze swoj pogardliwy stosunek do tego ciula.

zeby myslec, trzeba miec czym.Jak ty myslisz logicznie widac po twoim
*towarzyskim* poscie do cyca. Napinasz sie jak indor ktory odgraza sie esbucom i zydom w sieci co to im nie
zrobi, a sam z nimi uprzjmie dyskutuje zamiast im przyjebac.
 Nawet wirualnie nie stac cie na zadna konsekwencje, bos wlasnie taki maly
chujek - prowokatorek.

Data: 2011-01-09 17:32:06
Autor: Jaksa
On Sun, 09 Jan 2011 17:20:33 +0100,  obserwator  <darz_bor@nospam.gazeta.pl> wrote:

> [...]

To moze przemysle jeszcze swoj pogardliwy stosunek do tego ciula.

zeby myslec, trzeba miec czym.Jak ty myslisz logicznie widac po twoim

Bo ja cyca, mimo wszystko lubie. Mam slabosc do ludzi inteligentnych,
a stad tez mam pewna sympatie do np. Feliksa Dzierzynskiego.

Ludzi glupich nie znosze, co najwyzej toleruje, a to wtedy jesli
prezentuja wlasciwy pion moralny.

I to jest wszystko czego mozesz oczekiwac.

[...]

Maly chujek powiadasz? No, no, rozwijasz sie intelektualnie glupolu!

Jaksa

Data: 2011-01-09 16:37:25
Autor: obserwator
obserwator sovieckim prowokatorem !
Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):
Bo ja cyca, mimo wszystko lubie. Mam slabosc do ludzi inteligentnych,

nic dziwnego, inteligencje macie na zblizonym poziomie:)

Ludzi glupich nie znosze, co najwyzej toleruje, a to wtedy jesli
prezentuja wlasciwy pion moralny.

ty i pion moralny? taki jak cyca?

I to jest wszystko czego mozesz oczekiwac.

a czego mozna oczekiwac od takiego szmaciarza jak ty, ktory lubi cyca?

  =

> [...]

> maly
> chujek - prowokatorek.

Maly chujek powiadasz? No, no, rozwijasz sie intelektualnie glupolu!

szkoda ze ty sie nie rozwijasz, debilu.

Data: 2011-01-09 19:30:37
Autor: cyc

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:igco85$6e8$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> maly
> chujek - prowokatorek.

Maly chujek powiadasz? No, no, rozwijasz sie intelektualnie glupolu!

Jestes doskonalym , ksiazkowym wrecz przykladem chamowatego , rydzykowego debila ! i prymitywnego , prosto z chlewu wywodzacego sie prowokatora .
Drobny , powiem nawet konusowaty , ktore to okreslenie doskonale opisuje Twoj stan umyslowy , pokretny , antypolski prowokator . Kto wie , czy nie zyd , co samo w sobie nie jest obelga ale bardzo dobrze oddaje caly przynalezny temu okresleniu klimat w jakim sie poruszasz .
Klamliwy , obludny , wredny , prowokatorski , antypolski , chamski , bezczelny to tyko czesc okreslen , ktore jak ulal pasuja do obsrywatora !. Podejrzewam , ze jedyna rzecza jaka w zyciu byles w stanie sie nauczyc , to wlasnie obsrywanie ludzi .
Fuj ! . Na samo wspomnienie o Tobie chce sie zygac !.
Dorownujesz Hamerowi i J-23 . Taka grupowa trojca !.

cyc

cyc

Data: 2011-01-10 02:17:44
Autor: Jaksa
On Sun, 09 Jan 2011 17:37:25 +0100,  obserwator  <darz_bor@nospam.gazeta.pl> wrote:

Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):

Bo ja cyca, mimo wszystko lubie. Mam slabosc do ludzi inteligentnych,

nic dziwnego, inteligencje macie na zblizonym poziomie:)

Cycowi mozna wiele zarzucic, jako to alkoholizm, uporczywe obsesje,
gadanie po proznicy, belkotliwosc mowy i mysli, antychrzescijanskie
opetanie, rusofilizm, a byc moze nawet i to, ze cyc popuszcza w gacie?
W jego wieku to sie ponoc zdarza..

Ale pewnej dozy inteligencji nie sposob mu odmowic. U ciebie zas
niestety nie ma nawet sladu oglady intelektualnej, prostaczku.

[...]

Nu, lubieje cyca, a toba, przyznaje, z lekka pogardzam, plebsie.

> [...]
> maly
> chujek - prowokatorek.

Maly chujek powiadasz? No, no, rozwijasz sie intelektualnie glupolu!

Widzisz, wyzywac tez trzeba umiec. Bo gdy cherlak bierze sie za
wymachiwanie klonnica, slaniajac sie pod jej ciezarem na nogach,
to tylko robi z siebie posmiewisko.

Tuszuje, ze z tego ze robisz z siebie posmiewisko, jak i z wlasnej
ociezalosci umyslowej, zwyczajnie nie zdajesz sobie sprawy.

Jaksa

Data: 2011-01-10 01:35:01
Autor: obserwator
obserwator sovieckim prowokatorem !
Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):
Nu, lubieje cyca, a toba, przyznaje, z lekka pogardzam, plebsie.

nu? to sie teraz podlozyles. Wiadomo kto bez antysemityzmu nie moze zyc.

a zreszta coz ty mi sie tak tlumaczysz? Ja cie o to nie prosilem Masz jakies
kompleksy w stosunku do mnie?

Glupi jestes nieprawdopodobnie i opinie takich gaci bez jaj jak ty, mi wisza i
powiewaja.

Produkuj sie dalej, zakompleksiony glabie bez jaj.

Data: 2011-01-10 02:42:00
Autor: Jaksa
On Mon, 10 Jan 2011 02:35:01 +0100,  obserwator  <darz_bor@nospam.gazeta.pl> wrote:

Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):

Nu, lubieje cyca, a toba, przyznaje, z lekka pogardzam, plebsie.

nu? to sie teraz podlozyles. Wiadomo kto bez antysemityzmu nie moze zyc.

Ale co na Boga ma antysemityzm z twoja glupota do czynienia, glupolu?
Masz jakas chorobliwa obsesje, chlopie czy jak?

a zreszta coz ty mi sie tak tlumaczysz? Ja cie o to nie prosilem Masz  jakies
kompleksy w stosunku do mnie?

W stosunku do ciebie to mozna miec tylko kompleks wyzszosci, parobasie.
Nawet Lorny sie z ciebie tu smieja. A nizej to juz chyba upasc nie mozna..

Glupi jestes nieprawdopodobnie i opinie takich gaci bez jaj jak ty, mi  wisza i
powiewaja.

Produkuj sie dalej, zakompleksiony glabie bez jaj.

Nie popierduj tak groznie dziadu, bo mi sie zmarszczki od smiechu
porobia!

Jaksa

Data: 2011-01-10 01:49:19
Autor: obserwator
obserwator sovieckim prowokatorem !
Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisal

(ciach brednie)

zakopmleksiony psychol jestes i to bez jaj. Rozumiesz?

Napisze jeszcze dosadniej; nie jestes mezczyzna i dlatego masz kompleksy i
probujesz je leczyc na grupach piszac przez kilka serwerow, taki jestes
odwazny:)))

Data: 2011-01-10 18:16:52
Autor: HeÂŽSk
obserwator sovieckim prowokatorem !
On Mon, 10 Jan 2011 01:49:19 +0000 (UTC), " obserwator"
[...]

 pieknie, pieknie. rodzinka skoczyla sobie do oczu ;o))))

Data: 2011-01-10 23:35:20
Autor: Jaksa
On Mon, 10 Jan 2011 18:16:52 +0100, HeÂŽSk <big.brednie@interia.pl> wrote:

[...]

Chyba twoja rodzinka. I do jakich oczu? Jak ta parowa podskoczy,
to moze mi co najwyzej do kostek siegnac.

Jaksa

Data: 2011-01-10 23:25:58
Autor: Jaksa
On Mon, 10 Jan 2011 02:49:19 +0100,  obserwator  <darz_bor@nospam.gazeta.pl> wrote:

Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisal

(ciach brednie)

zakopmleksiony psychol jestes i to bez jaj. Rozumiesz?

Co ciebie moje jaja tak chorobliwie interesuja i to juz po raz kolejny,  parowo?
Jestes meska ciota czy co?

Napisze jeszcze dosadniej; nie jestes mezczyzna i dlatego masz kompleksy  i

Powaznie nie jestem? A czym ty chcesz sie ze mna mierzyc, cherlaku z  postura
garbatego karla, ofermo na palakowatych nogach, zalosny cieciu od  naprawiania
dachow i rychtowania zuzytych parasoli, przyglupi kretynie z zawodowki?

Facet, ty jestes tylko karykatura mezczyzny! Jedyne co masz w sobie z
meskosci, to oklapnieta cuchnaca fujare, lajzo!

probujesz je leczyc na grupach piszac przez kilka serwerow, taki jestes
odwazny:)))

A co mnie twoje psychozy obchodza maniaku? Serwery to ty masz w swojej
chorobliwe niesprawnej lepetynie! Lecz sie debilu, zadnych serwerow
ani anonimizerow nie uzywam, bo i po co? Kretynska palo, zal mi ciebie.

Jaksa

Data: 2011-01-11 09:36:10
Autor: Dobrodziej

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:op.vo35xku91j561patlantis...
[...]

Te, pisowski pojebie! Myslisz, że zapomniałem co wypisywałeś na temat pani Anny Komorowskiej?

BB

Data: 2011-01-12 02:03:47
Autor: Jaksa
On Tue, 11 Jan 2011 09:36:10 +0100, Dobrodziej <stary.user@domena.org>  wrote:

UĹźytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości  news:op.vo35xku91j561patlantis...
[...]

Te, pisowski pojebie! Myslisz, Ĺźe zapomniałem co wypisywałeś na temat  pani Anny Komorowskiej?

BB

A ty kto? Brzdac Becwal?

Nie mam przyjemnosci znac. A z nieznajomymi nie rozmawiam.

Jaksa

Data: 2011-01-15 01:43:45
Autor: Jaksa
[...]

Masz na mysli tego morskiego potwora z glebin, z jarmulka na ryju,
ktorego rodzice zajmowali sie katowaniem Polakow w piwnicach MBP?

Mam nadzieje ze nie zapomniales.

Jaksa

obserwator sovieckim prowokatorem !