obserwator sovieckim prowokatorem !

Data: 2011-01-07 12:16:21
Autor: Klin
obserwator sovieckim prowokatorem !
Użytkownik cyc napisał:
Teraz jestem juz tego pewien . To komunistyczny , na uslugach sovietow
prowokator .
Zwroccie uwage na sposob prezentowania przez niego " patriotycznych "
tekstow , na udawana nienawisc do ruskich i bolszewickiego systemu . Nikt
normalny nie posuwa sie w swojej nienawisci do tak spektakularnych
demonstracji jak  on. Tak moze robic tylko swiadomy swojej misji prowokator

cyc

   A cyc jako żydomasońska wtyczką na grupie wie co mówi jego słuchajcie.

Data: 2011-01-07 15:32:16
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
 wrote:

Użytkownik cyc napisał:
[...]

Stara sztuczka. Łapać złodzieja! - najgłośniej krzyczy...
--
Pit

Data: 2011-01-07 16:38:40
Autor: raff

"Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> wrote in message news:ig786p$15t$2news.onet.pl...
wrote:

Użytkownik cyc napisał:
[...]

To byla stara sztuczka Stalina - przypisz innym swoje cechy. Bedzie im sie trudniej bronic.

R.

Data: 2011-01-09 04:01:57
Autor: boukun

wrote:

Użytkownik cyc napisał:
[...]

Kaczyński jest niezłym uczniem Stalina zatem...

boukun

obserwator sovieckim prowokatorem !