obserwator sovieckim prowokatorem !

Data: 2011-01-09 04:38:48
Autor: obserwator
obserwator sovieckim prowokatorem !
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
Teraz jestem juz tego pewien . To komunistyczny , na uslugach sovietow prowokator .
Zwroccie uwage na sposob prezentowania przez niego " patriotycznych " tekstow , na udawana nienawisc do ruskich i bolszewickiego systemu . Nikt normalny nie posuwa sie w swojej nienawisci do tak spektakularnych demonstracji jak  on. Tak moze robic tylko swiadomy swojej misji prowokator ..
Oczywiscie nikt mu za to nie placi bo zbyt glupi aby znaLEZC SPONSORA SWOJEJ WRENDEJ ROBOTY , ROBI TO Z WLASNEJ WOLI I INICJATYWY .  Gdyby byl sterowany to mocodawcy  ktorzy musza byc madzrzejsi od takich jak obserwator , juz dawno zwrociliby mu uwage na nachalnosc z jaka usiluje brylowac na roznych grupach , nachalnosc , ktora musi u myslacych wzbudzac uzasadnione podejrzenie a nawet pewnosc swiadomego dzialania na niekorzysc kraju , ktorego tak " broni " przed "zdrajcami " i innymi "wrogami " a trzeba dodac , ze takimi sa dla obsrywatora niemal wszyscy , tylko nie faszysci !. Zastanawiajace ? . Nie ! , to pewnosc jego antypolskiej dzialnosci .
 jestem poczwory i to platny ; kongijsko- chinsko- soviecko- indyjski,
specjalnie oddelegowany na ta grupe do szpiegowania polgowkow takich jak ty
i bekon, bo tacy jestescie wazni i grozni dla tych panstw, ktore mnie tu
zatrudnily.

kiedy podejmiesz leczenie zalozny gownojadzie?  --

Data: 2011-01-09 11:36:32
Autor: cyc

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:igbe4o$f6s$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]
..
[...]

Pochleniasz sobie  obsrywatorze !!a przeciez nawet czytac nie umiesz , jak Pan Bog przykazal .
Przeciez wyraznie napisalem i to duzymi literami aby nikt nie mial watpliwosci , ze " za glupi jestes aby znalezc sponsora dla swojej antypolskiej wrednosci " i ze robisz to z wlasnej inicjatywy , tak dla przypodobania sie wrogom Polski z  nadzieja na to , ze moze ktos Cie zauwazy .. Uwazaj bo moze sie tak nawet zdarzyc !! , ale  zamiast na liste plac , trafisz na liste pacjentow wariatkowa !!.
Wytlumacz mi tez co znaczy " jestem poczwory " ? , moze miales na mysli " " potwor " ? " albo " potworny " ? . Jesli tak , to trafiles w sedno , pozatym napisz tez , co znaczy " zalozny " ? bo i tego nie rozumiem . Nie pytalbym z grzecznosci , czyli tak jak jest przyjete na wszystkich forach przez normalnych ludzi gdyby nie to , ze jestes nieprzejednanym rycerzem poprawnej polszczyzny i co rusz wytykasz na grupie bledy innych grupowiczow ............a moze sie myle ? moze mi sie tylko tak wydaje ? , co obsrywator , myle sie , czy nie ?
Podoba mi sie tez ten " gownojad" . To jakies nowe pisowskie okreslenie krytyka idiotycznych , spiskowych teorii smolenskiej katastrofy ? . Konus , znaczy prezes ci podpowiedzial , czy Twoj ulubieniec Rydzyk ? . Ile w nim finezji ,  ducha prawdziwego polactwa , takie , rzeklbym , pisowsko swojskie .. Brak tylko jednego dla pelnego oddania klimatu , brak krzyku " hanba " !!.
No obsrywatorze . Dopisz je a spelnisz sie jako prowokator i absolutny glupiec do konca !.
Do dziela .

cyc

obserwator sovieckim prowokatorem !