obsługa bankowa w hipermarkecie "netto"

Data: 2009-09-07 21:35:50
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
obsługa bankowa w hipermarkecie "netto"
niedługo w moim miasteczku otwierają 'netto'
dobrze bo dotąd jedynym dużym sklepem była
okazująca dystans wobec bankowości "biedronka"

sklep "biedronka" to jedyna znana mi duża sieć
która nie akceptuje kart kredytowych, ze strony netto.pl wiem że gości ono pod swoim
dachem (znaczy podnajmuje lokale dla) podmiotów
z branży bankowej i telekomunikacyjnej.

mam pytanie: jaki bank obsługuje transakcje karciane
w netcie? jakie banki mają placówki na terenie netto?
te co się zgłoszą czy netto preferuje jakiś konkretny?

Data: 2009-09-07 21:38:12
Autor: krzysztofsf
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl pisze:
niedługo w moim miasteczku otwierają 'netto'
dobrze bo dotąd jedynym dużym sklepem była
okazująca dystans wobec bankowości "biedronka"

sklep "biedronka" to jedyna znana mi duża sieć
która nie akceptuje kart kredytowych,

To poznasz druga taka siec.

Data: 2009-09-08 00:48:09
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
> [...]
> okazująca dystans wobec bankowości "biedronka"
> która nie akceptuje kart kredytowych, > To poznasz druga taka siec.

netto.pl w dziale "do dzierżawców" zaprasza:

jesteśmy także zainteresowani współpracą z punktami z prasą, aptekami oraz firmami oferującymi towary i
usługi w zakresie telekomunikacji i bankowości.

skoro nie akceptują kart kredytowych to
ciekawe czy chociaż bankomat euronetu postawią --

Data: 2009-09-09 15:42:00
Autor: Robert Kois
obsługa bankowa w hipermarkecie "netto"
Dnia Tue, 08 Sep 2009 00:48:09 +0200,
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl napisał(a):

skoro nie akceptują kart kredytowych to
ciekawe czy chociaż bankomat euronetu postawią

Akurat chwilowo bywam w netto w Międzyzdrojach, bankomat jest. Sklep
wyglągada jakby przeszedł przez niego tajfun (stale tak wygląda).
--
Kojer

Data: 2009-09-07 21:38:15
Autor: zlotowinfo
Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> napisał w wiadomości news:4c17.0000007b.4aa56096newsgate.onet.pl...
mam pytanie: jaki bank obsługuje transakcje karciane
w netcie? jakie banki mają placówki na terenie netto?
te co się zgłoszą czy netto preferuje jakiś konkretny?

w netto nie mozna placic karta

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2009-09-07 22:05:18
Autor: RobertS
[...]

banki i netto? to jak polbank i internet...zupełnie się ze sobą nie komponują...

1. nie można tam płacić kartą, to duńska sieć, a w Danii akceptują tam tylko domestiki,
2. zobaczysz, że biedronka przy netto to super sklep, obsluga, towary itd...mam blisko do netto, ale praktyznie tam nie chodze - syf, ze szkoda gadac ;-(

RobertS

Data: 2009-09-07 22:33:09
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:h83p21$1s8r$1opal.icpnet.pl...

[...]

z sieciowych w moim miescie sa:
- tesco, zawsze pustki, malo kolejek, z reguly otwarta jedna kasa
- netto, z reguly otwarta jedna lub dwie kasy, jednak kolejki zawsze, czemu? ciecia budzetowe? ci co nie chca poczekac nie ida do netto
- biedronka, z reguly jedna kasa, czasami nieduze kolejki
do wszystkich trzech mam praktycznie tak samo blisko,
ale chodze wylacznie do netto

ceny netto ma lepsze, a chyba na to my polacy patrzymy
np. czesto lody w czekoladzie 4,99zl/12sztuk, czasem lubie sobie zjesc pizze mrozona 1,79 - 1,99 lub pakiet trzech mniejszych za 3,99, fasolka - na "oddychanie" ;-), klopsy w pomidorach, nie pamietam, ale chyba 1,99 lub 2,99, jakis tam ser tani tez dostac mozna, OSTRZEZENIE, NIE KUPOWAC PSEUDO SERA 1KG ZA 9,99zl, to nie jest ser, od razu caly do smieci, czesto tanie winogrona, pomidory lub mandarynki, jako jedyny sklep ma orzeszki nerkowca, wiec nie porownam ceny, maja po 9,99zl, lubie czerwona oranzade, butelki dobre z zwezeniem, jest latwo chwycic, tansze ryby w pomidorze 1,79 chyba

Data: 2009-09-07 14:04:21
Autor: szczurwa
On 7 Wrz, 22:33, "zlotowinfo" <usuntou...@go2.pl> wrote:

[...]

Obawiam się, ze to, co zaoszczędzisz w netto, wydasz na lekarza...!
Gastrologa.

Data: 2009-09-07 23:12:19
Autor: zlotowinfo
[OT] Re: obsługa bankowa w hipermarkecie "netto"
Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości news:2bf77731-f530-4ebb-a680-4be1540b7269h13g2000yqk.googlegroups.com...
Obawiam się, ze to, co zaoszczędzisz w netto,
wydasz na lekarza...! Gastrologa.

nie obawiaj sie, naleze do osob o bardzo wrazliwym zoladku
wiec jak cos jest nie tak no natychmiast mnie kreci
jakos nettowe pokarmy nie doprowadzily mnie nigdy do tego

oczywiscie wiem ze wszystko z umiarem,
ale z przykroscia, oranzade czerwona tonami
chyba trzeba by sie wziac za ten nalog

ale i tak juz dobrze, swego czasu napychalem sie smietanami 12-18%, jakos brat mi to wyperswadowal, a dlugo mu zeszlo, najbardziej przemawial problem ze spodniami ;P

Data: 2009-09-07 22:49:02
Autor: RobertS
[...]

czy cena jest najwazniejsza? pizza za 1,79 zł! ze ludzie nie boja sie tego jesc?
"czerwona oranzada"? kupilem kiedys przez pomylke w lider szajsie, jakies 59 gr za 1,5l - tego nie dalo sie pic!

naprawde nie stac mnie na kupowanie najtanszych rzeczy...

RobertS

Data: 2009-09-07 14:05:59
Autor: szczurwa
On 7 Wrz, 22:49, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

czy cena jest najwazniejsza? pizza za 1,79 zł! ze ludzie nie boja sie
tego jesc?
"czerwona oranzada"? kupilem kiedys przez pomylke w lider szajsie,
jakies 59 gr za 1,5l - tego nie dalo sie pic!

Trzeba było jeszce spróbować "paprykarza szczecińskiego" !  Od lat
komuny niezmienny - i smak i skład !

Data: 2009-09-07 23:18:01
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości news:7f73068e-8178-4158-8a07-aee48a635ef8t13g2000yqn.googlegroups.com...
Trzeba było jeszce spróbować "paprykarza szczecińskiego" !  Od lat

nie jadlem juz ze 2 lata, nie omieszkam kupic

komuny niezmienny - i smak i skład !
mniemam iz to jako wada, lubialem kiedys paprykarz

zapraszam pl.rec.kuchnia :)

Data: 2009-09-07 23:01:18
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:h83rk1$1vvm$1opal.icpnet.pl...
czy cena jest najwazniejsza? pizza za 1,79 zł! ze ludzie nie boja sie tego jesc?
nie je sie tego codziennie, a zrobic sobie samemu kiedy sie chce, w mikrofali wrzucic wiecej sera, ulubionego ketchupu (tortex)

"czerwona oranzada"? kupilem kiedys przez pomylke w lider szajsie, jakies 59 gr za 1,5l - tego nie dalo sie pic!

naprawde nie stac mnie na kupowanie najtanszych rzeczy...
wiem ze nie wszystko co jem/pije jest zdrowe,
ale mawiaja ze i tak na cos trzeba umrzec,
ja mam oranzadowy nalog, ale np. nie pale ;p

Data: 2009-09-07 14:11:54
Autor: szczurwa
On 7 Wrz, 23:01, "zlotowinfo" <usuntou...@go2.pl> wrote:

wiem ze nie wszystko co jem/pije jest zdrowe,
ale mawiaja ze i tak na cos trzeba umrzec,
ja mam oranzadowy nalog, ale np. nie pale ;p

To lepiej zapal, np. jakieś dobre cygaro od czasu do czasu, zamiast
przyswajać i trawić te trucizny ! Pisze Ci to ktoś, kto poprzez
zdradziecką miłość do takich wynalazków tudzież błędy młodości
zaliczył już holecystektomię..;-)

Data: 2009-09-07 23:18:05
Autor: Liwiusz
szczurwa pisze:
[...]

   Cholecystektomię?

--
Liwiusz

Data: 2009-09-07 14:23:26
Autor: szczurwa
On 7 Wrz, 23:18, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
> przyswajać i trawić te trucizny ! Pisze Ci to ktoś, kto poprzez
> zdradziecką miłość do takich wynalazków tudzież błędy młodości

Dokłdnie tak. Wybacz mi tę literówkę:-)

Data: 2009-09-07 23:37:01
Autor: Valdi.Pavlack
obsługa bankowa w hipermarkecie "netto"
"szczurwa"

To lepiej zapal, np. jakieś dobre cygaro od czasu do czasu, zamiast
przyswajać i trawić te trucizny !

Pozwolę sobie powiedzieć - tą samą zasadę wdrażajmy w stosunku do piwa :)

Data: 2009-09-07 23:56:11
Autor: Sierp
zlotowinfo pisze:
[...]

nie przejmuj sie - to za 1,79 to tez nie pizza (choc byc moze tak smakuje..)

Sierp

Data: 2009-09-08 10:42:36
Autor: RobertS
obsługa bankowa w hipermarkecie " netto"

nie przejmuj sie - to za 1,79 to tez nie pizza (choc byc moze tak smakuje..)

Sierp

PRAWIE jak pizza?

RobertS

obsługa bankowa w hipermarkecie "netto"