obsługa bankowa w hipermarkecie " netto"

Data: 2009-09-07 21:38:12
Autor: krzysztofsf
obsługa bankowa w hipermarkecie " netto"
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl pisze:
niedługo w moim miasteczku otwierają 'netto'
dobrze bo dotąd jedynym dużym sklepem była
okazująca dystans wobec bankowości "biedronka"

sklep "biedronka" to jedyna znana mi duża sieć
która nie akceptuje kart kredytowych,

To poznasz druga taka siec.

Data: 2009-09-08 00:48:09
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
> [...]
> okazująca dystans wobec bankowości "biedronka"
> która nie akceptuje kart kredytowych, > To poznasz druga taka siec.

netto.pl w dziale "do dzierżawców" zaprasza:

jesteśmy także zainteresowani współpracą z punktami z prasą, aptekami oraz firmami oferującymi towary i
usługi w zakresie telekomunikacji i bankowości.

skoro nie akceptują kart kredytowych to
ciekawe czy chociaż bankomat euronetu postawią --

Data: 2009-09-09 15:42:00
Autor: Robert Kois
obsługa bankowa w hipermarkecie "netto"
Dnia Tue, 08 Sep 2009 00:48:09 +0200,
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl napisał(a):

skoro nie akceptują kart kredytowych to
ciekawe czy chociaż bankomat euronetu postawią

Akurat chwilowo bywam w netto w Międzyzdrojach, bankomat jest. Sklep
wyglągada jakby przeszedł przez niego tajfun (stale tak wygląda).
--
Kojer

obsługa bankowa w hipermarkecie " netto"