obudowa do htc

Data: 2011-07-01 12:48:54
Autor: jurant
obudowa do htc
Witam, posiadam telefon htc desire hd i ma on
metalową obudowe, i jak dla mnie jest za cięzki,
czy mozna zmienic i kupic plastikową ?

!_"      GG - 642666                       www.tetrus.pl
(_)\_   Skype - jurek.malinowski   jurant@tetrus.pl
jurekmalinowski@gmail.com

Data: 2011-07-01 11:53:48
Autor: Waldek Godel
obudowa do htc
Dnia Fri, 1 Jul 2011 12:48:54 +0200, jurant napisał(a):

Witam, posiadam telefon htc desire hd i ma on
metalową obudowe, i jak dla mnie jest za cięzki,
czy mozna zmienic i kupic plastikową ?

Niestety nie, ale można zmniejszyć wagę o połowę. Niestety, wymaga to
profesjonalnych narzędzi: http://www.pilana.com/img/pp/222957.jpg

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł

Data: 2011-07-01 12:38:37
Autor: Waldek Godel
obudowa do htc
Dnia Fri, 1 Jul 2011 13:12:34 +0200, jurant napisał(a):

jesteś niepoważny

Nie, skądże, polemizuję tylko z obiegową niesłuszną opinią, jakoby nie było
głupich pytań.

PS. Stopki się wycina przy cytowaniu.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-07-01 13:39:42
Autor: atm
obudowa do htc
On 2011-07-01 13:12, jurant wrote:
[...]

Ale czego oczekujesz? Masz w srodku sporo szkla, lcd i baterie. Obudowa nie jest szczegolnie ciezka - z przodu zapewne wydmuszka aluminiowa z tylu zas tworzywo. Co chcesz tu odchudzac?

Data: 2011-07-01 13:08:15
Autor: Waldek Godel
obudowa do htc
Dnia Fri, 01 Jul 2011 13:39:42 +0200, atm napisał(a):

Ale czego oczekujesz? Masz w srodku sporo szkla, lcd i baterie. Obudowa nie jest szczegolnie ciezka - z przodu zapewne wydmuszka aluminiowa z tylu zas tworzywo. Co chcesz tu odchudzac?

Obudowa jest akurat z plastiku, ale ci... nie psuj zabawy.
Z metalu jest tylko pokrywa baterii, cieniutka blaszka.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"O duren kolina, no to teraz mamy przechlapane" - Paweł "robbo" Kamiński

Data: 2011-07-01 15:14:56
Autor: jurant
obudowa do htc
Dziekuje za uwagi ...