obudowa z 5x5,25"?

Data: 2012-04-25 18:17:57
Autor: identifikator: 20040501
obudowa z 5x5,25"?
widział Ktoś z Was może obudowę z conajmniej 5 wnękami na urządzenia 5,25"?

jak wygląda sprawa podłączenia dwóch stacji dyskietek w nowoczesnych płytach? chodzi mi konkretnie o Gigabyte GA-MA770T-UD3

Data: 2012-04-25 20:25:59
Autor: Jan P. Cieciński
obudowa z 5x5,25"?
widział Ktoś z Was może obudowę z conajmniej 5 wnękami na urządzenia 5,25"?

Witam!
Zobaczyłem i kupiłem "Sharkoon Rebel 12 Value Edition Silver" - 11 /jedenaście/ wnęk. Używaną, lekko wyszabrowaną ale za to tanio.

--
Pozdrawiam, Jan
http://www.ciecinski.eco.pl

Data: 2012-04-26 18:18:23
Autor: m4rkiz
obudowa z 5x5,25"?
"identifikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> wrote in message news:jn983k$ujp$1node2.news.atman.pl...
widział Ktoś z Was może obudowę z conajmniej 5 wnękami na urządzenia 5,25"?

http://store.antec.com/Product/enclosure-gear_for_gamers/nine-hundred/0-761345-15900-5.aspx

na przyklad

jak wygląda sprawa podłączenia dwóch stacji dyskietek w nowoczesnych płytach? chodzi mi konkretnie o Gigabyte GA-MA770T-UD3

nie wiem, ale gdybym potrzebowal to w miare mozliwosci przesiadlbym sie
na jakies stacje na usb, poki jeszcze mozna je znalezc

obudowa z 5x5,25"?