obudowa z wieloma zatokami 5 1/4

Data: 2015-07-19 19:45:44
Autor: JaceK
obudowa z wieloma zatokami 5 1/4
Szukam i szukam i jakoś nic sensownego nie mogę znaleźć. Interesuje mnie obudowa z 4-8 zatokami 5 1/4", najlepiej *bez* zatok 3 1/2". Czyli pudło, w które będę mógł wpakować jak najwięcej własnych backplane pasujące do 5 1/4". Znacie jakiś model możliwie blisko pasujący do ww. opisu?

JaceK

Data: 2015-07-19 20:15:53
Autor: platformowe głupki
obudowa z wieloma zatokami 5 1/4
może trzeba w wyszukiwaniu dopisac słowo "serwerowa"
jak w ten sposób kupiłem sobie obudowe z 8x5,25...

Data: 2015-07-19 22:17:58
Autor: m4rkiz
"JaceK" <JaceK@wu_pe.pe_el> wrote in message news:55abe24b$0$46875$c3e8da3$aae71a0anews.astraweb.com...
[...]

antec 1200 v3
antec 902
silverstone raven
lian li PC-D666 ;)

--
http://db.org.pl/

Data: 2015-07-20 13:29:41
Autor: BUNIEK
[...]

Nie wiem co budujesz, ale ostatnio tez mędrkowałem nad czymś na podobna ilość dysków i padło na klatkę od serwera HP na 4 dyski + kontroler HP P410 idzie to podpasować do miejsca na 3 kieszenie 5.25.

Są gotowe rozwiązania ICY-BOX kieszeń Hot-swap na 5 szt. 3,5 calowych dysków w miejscu 3 napędów 5.25 - wtedy jakakolwiek obudowa.

Jeszcze miałem na tapecie polkę dyskową della DM1000 na 15 dysków SAS/SATA ale za duży prądożerca. na eaby dostępna za kilkaset pln.

Widziałem na alledrogo obudowę RACK która miała 6 zatok 5.25 2x po 3 w poziomie

Buniek

obudowa z wieloma zatokami 5 1/4