obudowany lancuch

Data: 2009-05-12 23:48:34
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
obudowany lancuch

Dlaczego tak wrażliwa część roweru nie doczekała się obudowy? Co stoi technicnzie na przeszkodzie by łańcuch był w całości w jakiejś kasecie/obudowie? Dzięki temu byłby w 100% odporny na uszkodzenia mechaniczne i zabrudzenia.

Niektóre rowery mają.
W fullach się nie da dobrze tego zrobić.

zyga

Data: 2009-05-12 23:57:59
Autor: Ryszard Mikke
obudowany lancuch
Zygmunt M. Zarzecki <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>
napisał(a):

> [...]

Niektóre rowery mają.
W fullach się nie da dobrze tego zrobić.

Zaś tam niedasię. Da się zrobić rower z napędem na oba amortyzowane koła,
to i osłonę ruszającą się razem z amortyzowanym tyłem się da.
Tylko pytanie, kto to kupi?

Data: 2009-05-13 01:32:03
Autor: Kuba Abuk
obudowany lancuch
On May 12, 11:48 pm, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

Niektóre rowery mają.
W fullach się nie da dobrze tego zrobić.

Widziałem dobrze zrobionego fulla do Enduro. OIDP był to koncepcyjny
K2 (albo jakaś inna niemiecka manufaktura) w kolorze zielonym na
Speedhubie. Łańcuch schowany w wahaczu.

Kuba

obudowany lancuch