obudowany lancuch

Data: 2009-05-13 11:43:08
Autor: stepow
obudowany lancuch
Hej,
w moim rowerze taka oslona byla i jest od nowosci (rower firmy Sparta
czy jakos tak).
Bardzo fajny patent. Uniemozliwia wybrudzenie sie sie o lancuch i
zmniejsza czestotliwosc jego smarowania, podejrzewam tez ze wydluza jego
trwalosc ze wzgledu na utrudnione dostawanie sie piasku itd.
Wstyd sie przyznac ale lancuch smarowalem wiosna zeszlego roku, a jezdze
na rowerze codziennie bez wzgledu na warunki, gdyz jest to moj
podstawowy srodek transportu (w tym roku najgorsze zimowe miesiace
odpuscilem ze zgledu na zapalenie pluc). Jesli pada deszcz to rower
moknie haniebnie, bo w pracy nie mam gdzie go schowac :-(.
Wbrew pozorom nie trzeba demontowac oslony do smarowania lancucha czy
zdjecia kola, zdejdmuje sie tylko maly element chroniacy zebatke tylnego
kola, ja uzywam do tego celu srubokreta plaskiego - czynnosci ta zajmuje
ok. 3 sekundy.

Pozdrawiam,

--
Marek, Wroclaw