obudowy typu WELLAND z BitTorrentem (?)

Data: 2009-09-05 10:42:00
Autor: soonic
obudowy typu WELLAND z BitTorrentem (?)
Witam

Poszukuję urządzenia o niedużym poborze prądu czyli takiej np. obudowy jak w temacie do której włoże dysk i będzie mi służyć jako:
- serwer plików (ftp, arichiwum),
- klient BitTorrenta
- z gniazdem RJ45 i USB (wyjście).

Tutaj mam problem, wszystkie te obudowy maja porty USB, ale służące, aby podłączyć do nich np. pendrivey czy dyski zew. Ja potrzebuje wyjście USB tak abym mogł podłączyć taką obudowę dodatkowo do odtwarzacza DVD, a jednocześnie chce, aby była w sieci LAN. Szukam rozwiązania, które by spełniło te warunki. Co możecie zaproponować? Czy ewentualnie istnieje adapter, który przetwarza ethernet na USB?

s.

obudowy typu WELLAND z BitTorrentem (?)