oburzyl mnie ten kolejny tekst lajdaka Skalskiego ktory

Data: 2011-01-06 16:59:27
Autor: obserwator
oburzyl mnie ten kolejny tekst lajdaka Skalskiego ktory
jakby nigdy nic, publikuje klamliwe teksty w stylu dezinformatora
prosowieckiego, w ten sposob odmozdzajac podobnie jak i inni funkcjonariusze
polityczni, a nie rzetelni dziennikarze zatrudnieni w polskojezycznych mediach - kolejne mlode pokolenia Polakow.

Koryguje wiec ponizsze zdanie:

bylych komunistycznych funkcjonariuszy i kolaborantow perelowskimch, takich jak np. E.Skalski, zabroniono by mieszac w glowach mlodym Polakom?

powinno byc: odsunieto by od mieszania w glowach mlodym Polakom (poprzez wtlaczanie klamstw, obliczonych na przekierowanie sympatii na korzysc wroga
i okupanta Polski).

Ta swolocz prosowiecka, to samo robila za komuny, jako funkcjonariusz
zatrudniony w perelowskich mediach. Skurwiel nadal maci.

--

oburzyl mnie ten kolejny tekst lajdaka Skalskiego ktory