obwiniony - i co dalej ?

Data: 2010-04-22 19:29:23
Autor: qamil
obwiniony - i co dalej ?
dostalem wezwanie na rozprawe sadowa w charakterze obwionionego. Po krótce, bez
zagłebiania sie w sprawe, chodzi o to ze zaplacilem za towar a sprzedawca
twierdzi ze nie zaplacilem. Kwota sporna to UWAGA !!!! całe 90 zł.
To jest mój tzw. pierwszy raz, jesli chodzi o kontakt z sadem, policja itp.
 W zwiazku z tym mam pytanie:
1. Wyslalem wczesniej mój sprzeciw wraz z obszernym wyjasnieniem zaistnialej
sytuacji, czy w zwiazku z tym podczas rozprawy moge je przeczytac aby nic mi nie
umknelo.
2. Czy to juz ostateczna roprawa po ktorej zapadnie wyrok ?
3. Czy jakiegos obronce itp. "dostane" podczas tej rozprawy sądowej ?
4. Jakich podchwytliwych pytań mogę się spodziewać ze strony sądu ?

Data: 2010-04-23 09:30:17
Autor: Icek
obwiniony - i co dalej ?
[...]

zalaczyles potwierdzenie zaplaty ?

2. Czy to juz ostateczna roprawa po ktorej zapadnie wyrok ?
a polucja Cie nie przesluchiwala w tym temacie ?

3. Czy jakiegos obronce itp. "dostane" podczas tej rozprawy sądowej ?
nie

4. Jakich podchwytliwych pytań mogę się spodziewać ze strony sądu ?

raczej nie.

Icek

Data: 2010-04-23 10:37:05
Autor: Piotr [trzykoty]
obwiniony - i co dalej ?
[...]

Jakiej? Jemu chyba chodzi o sprzeciw od nakazu w postępowaniu o wykroczenie, a nie w cywilnym.

Data: 2010-04-23 10:39:02
Autor: Piotr [trzykoty]
obwiniony - i co dalej ?
Sorry, już ok. Chodziło o potwierdzenie zapłaty za towar. Niech zabierze na rozprawę.

Data: 2010-04-23 21:09:33
Autor: qamil
obwiniony - i co dalej ?
> [...]
zaistnialej
> sytuacji, czy w zwiazku z tym podczas rozprawy moge je przeczytac aby nic

 tak zalaczylem

> 2. Czy to juz ostateczna roprawa po ktorej zapadnie wyrok ?
a polucja Cie nie przesluchiwala w tym temacie ?
tak przesluchiwala

> 3. Czy jakiegos obronce itp. "dostane" podczas tej rozprawy sądowej ?
nie
ok