ocena BIK

Data: 2014-05-14 08:34:06
Autor: svettev
ocena BIK
Patrząc jeszcze na te ich gwiazdki mam je tylko 4 co uniemożliwia mi( gdybym chciał)skorzystanie z ich promocji gdzie Klienci, których ocena punktowa zawiera pięć gwiazdek, dostaną niższe oprocentowanie kart, kredytów i zniżki na ubezpieczenia

ja wiem że to marketing, nie analizowałem tych ofert pod względem atrakcyjności, i wogóle nie szukam kredytu, ale wiecie oceniają mnie jakimiś dziwnymi kategoriami a ja jestem przecież taki potencjonalny super klient ha ha :-D pozdrow.

ocena BIK