[rama] ocena pęknięcia

Data: 2016-10-22 05:32:39
Autor: rzymo
[rama] ocena pęknięcia
W dniu sobota, 22 października 2016 10:48:11 UTC+2 użytkownik Zarazek napisał:
Wzięła i pękła. To już druga pęknięta rama Mbike u mnie (...)

Zależy jakiego speca znajdziesz...
Na swojej ramie przerabiałem spawanie w firmie zajmującej się tworzeniem ozdób na nagrobki ;) Jakieś wymyślne matki boskie i jezusiki na krzyżach, w każdym razie spawanie mniejszych detali człowiek miał bardzo ogarnięte, więc się nie obawiałem oddania ramy do spawania. Jedyne co to miejsce obróbki było zeszlifowane z lakieru, więc psiknąłem sprejem na czarno. Od kilku lat działa i nic się nie dzieje...

[rama] ocena pęknięcia