ocena zestawu komputerowego

Data: 2011-11-13 01:50:49
Autor: Feromon
ocena zestawu komputerowego

Użytkownik "mj" <michal.jablonsk@gmail.com> napisał w wiadomości news:1798364a-2fe8-41a3-8346-be57a6a6c9fam7g2000vbc.googlegroups.com...
Witam,

co myślicie o następującym zestawie:

procesor: i5-2400 3,1GHz
pamięć: corsair vengeance 2x4GB 1600mhz
płyta: ASUS P8Z68-V
karta graficzna: ASUS GTX560Ti DCII TOP/2DI/1GD5 (900/2100 MHz)
zasilacz: Corsair 650W BOX (CMPSU-650TXV2EU)

obudowy i dysku póki co nie kupuję. Zestaw ma przede wszystkim służyć
do grania, chcę wydać do 3000zł.Czy zmienilibyście coś w tej
konfiguracji? Czy zasilacz (moc) będzie wystarczający?

Myślę, że masz za dużo lub za mało pieniędzy.
Jak grafa wydoli (albo dwie) to i zasilacz też.
Jak go uruchomisz bez dysku? Obuowa najmniej ważna....
Jaki system, że użyje 8 GB RAM?
Do grania w Solitera wystarcy komp za 400 zł.
Tak myślę. Ale wolę odpoczywać....

Feromon

Data: 2011-11-13 00:12:53
Autor: mj
ocena zestawu komputerowego
Jak go uruchomisz bez dysku? Obuowa najmniej ważna....

mam dysk sata 320gb - kupię większy jak potanieją, póki co wystarczy,
docelowo jak pisałem będą 2 dyski sata

Jaki system, że użyje 8 GB RAM?

win 7 64-bit. pewnie 4gb na początek by starczyło-ceny jednak nie są
wysokie, więc myślę że warto zainwestować na przyszłość

Do grania w Solitera wystarcy komp za 400 zł.

chciałbym raczej grać w bardziej wymagające gry na tv w hd, wolę kupić
lepszą kartę na której dłużej pogram w nowsze tytuły

Data: 2011-11-14 22:37:41
Autor: Feromon

Użytkownik "mj" <michal.jablonsk@gmail.com> napisał w wiadomości news:c5068af5-1282-4ca4-86ff-32397618d00eo15g2000vbo.googlegroups.com...
[...]

To spoko starczy.
W razie czego grafę się zmieni.
Jak 64 bit to 8GB obsłuży.
Dla mnie dysk poniżej 2000GB to "składzik na węgiel".
Ale ja kolekcjonuję filmy...

Feromon

Data: 2011-11-14 14:02:19
Autor: mj
ocena zestawu komputerowego
Dla mnie dysk poniżej 2000GB to "składzik na węgiel".

no ja mniejszego niż 2TB nie zamierzam kupować...tyle że teraz są 2x
droższe niż miesiąc temu

Data: 2011-11-18 00:47:53
Autor: Feromon

Użytkownik "mj" <michal.jablonsk@gmail.com> napisał w wiadomości news:12fda971-f72f-4b9e-b44b-a264ad3c95e9p16g2000yqd.googlegroups.com...
Dla mnie dysk poniżej 2000GB to "składzik na węgiel".

no ja mniejszego niż 2TB nie zamierzam kupować...tyle że teraz są 2x
droższe niż miesiąc temu

Cieszę się zatem podwójnie , że zdążyłem...
Ale jakoś nagrywarki Blue Ray nie tanieją...

Feromon

ocena zestawu komputerowego