ochrona danych osobowych - temperatura w mieszkaniu

Data: 2009-03-25 20:18:31
Autor: Piotr [trzykoty]
ochrona danych osobowych - temperatura w mieszkaniu

Uzytkownik "Adam Mol" <molusadas@wp.pl> napisal
Nie powiedziano wprost ze chodzi o mnie ale podano dostatecznie duzo
informacji, zeby moznabylo nietrudno wywnioskowac o kogo chodzi.

Ale kto ujawnil? Ustawa dotyczy podmiotów posiadajacych zbiory, bazy danych. Ujawniono dane osobowe ze zbioru? Bo sam, prywatnie Kowalski moze sobie mówic i powolywac nawet nazwiska osoby.

Ich zarzuty dotyczyly niskiego zurzycia energii cieplnej w moim
mieszkaniu w porownaniu do innych mieszkan i najprawdopodobniej sa
prawdziwe. Zwracam jednak uwage ze nie znaczy to ze sa nizsze niz
dopuszczalne normy. Temperatura wynosi okolo 18 stopni w okresie
zimowym - czasami mniej czasami wiecej. Postawilo mnie to w swietle
oszczednego czlowieka w niekorzystnym tego slowa znaczeniu -
publicznie.

Jesli juz to nie dane osobowe, a ochrona dóbr osobistych z kodeksu cywilnego (dobre imie i takie tam sprawy zwiazane z Twoim nazwiskiem), wzglednie zniewaga, znieslawienie z kk. Ale czy dane na temat zuzycia energii moga kogos obrazic to watpie, tym bardzie watpliwe dla sadu.

ochrona danych osobowych - temperatura w mieszkaniu