ochrona gardła , gdzie w wawie zółwia kup ić?

Data: 2009-04-30 10:47:00
Autor: Kefir
ochrona gardła , gdzie w wawie zółwia kup ić?
Elou!
"WIADRO" <wiadro@gmail.com> wrote in message news:2e274a69-e9dd-4cd0-b7a8-48ccbc293189q33g2000pra.googlegroups.com...
witam

1. kominiarka
szukam kominiarki na moto , pod skórę/kórtkę i kask integralny,
chodzi głównie o ochronę szyi/karku przed chłodem -około  10 stC

Kupilem w Lidlu. Serio. Dokladnie to o czym pisales - dolem nie przewiewne, gora wygodne pod kask, cena, bodajze, 26 PLN.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef

Data: 2009-04-30 04:32:09
Autor: WIADRO
On 30 Kwi, 10:47, "Kefir" <kefir_spam...@riders.pl> wrote:

> [...]

Kupilem w Lidlu. Serio. Dokladnie to o czym pisales - dolem nie przewiewne,
gora wygodne pod kask, cena, bodajze, 26 PLN.

w lidlu chyba kupiłem kiedyś pas nerkowy i się sprawdza,
a kominiarkę taka 'zwykłą' to ja mam, ostatnio robię np 200km tak
między 20 a 21 i jak wracam gardło boli, kark przewiany i nos
zakatarzony, więc chciałbym taką bardziej ochronną przed temp.

patrzyłem w ofercie lidlu online ale nie mogłem znaleźć.
kiedy to było?

--
wiadro

Data: 2009-04-30 14:07:31
Autor: Pryzmat
WIADRO wrote:
[...]

Taka oferte maja zdaje sie ze dwa razy do roku przez tydzien
Jedna na wiosne juz byla.
Obserwuj to moze trafisz druga
I wbrew pozorom trzeba sie spieszyc bo robia spory szum a towaru wystawiaja malo

Te Lidlowskie dodatki z windstoperem (kominiarki, skarpetki, nakolanniki) sa na prawde bardzo dobrej jakosci.
Aczkolwiek mi jest zawsze cieplo i ja ich nie uzywam natomiast opinie moich znajomych w tym zakresie sa zgodne.

--
Pryzmat (Jacek)
foto i moto

Data: 2009-04-30 19:38:53
Autor: Ozz
WIADRO pisze:
[...]

Swoja kupilem w Lidlu ze 2 lata temu i do dzisiaj sprawuje sie bardzo dobrze. W szyje nic nie wieje, nigdzie nic nie uwiera, nie drapie, material nie sfilcowal sie, az dziw bierze.

--
Ozz
GSX600F

Data: 2009-04-30 10:59:55
Autor: Ivam
"Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> wrote in message news:gtboi5$ot9$1news.onet.pl...
Kupilem w Lidlu. Serio. Dokladnie to o czym pisales - dolem nie przewiewne, gora wygodne pod kask, cena, bodajze, 26 PLN.

No! Moja luba ma i bardzo chwali. Jedyne co jej przeszkadzalo to szwy na czole drapaly, ale chyba przestaly, bo dawno nic na ten temat nie mowila;)

--
pzdr:
Ivam

ochrona gardła , gdzie w wawie zółwia kup ić?