ochrona kolan?

Data: 2011-05-25 19:36:59
Autor: Ignacy
ochrona kolan?
lamia <lamia3c@odwa.pl> napisał(a):   A czy odczuwasz bóle tego kolanka nadal?

  Ignac

--

Data: 2011-05-25 23:10:02
Autor: lamia
ochrona kolan?
" Ignacy" <ignac88.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:irjloq$832$1inews.gazeta.pl...
 A czy odczuwasz bóle tego kolanka nadal?

no w drugi dzień po kontuzji - owszem :p (i pojutrze także nie pytaj jeszcze o zdrowie :p)
Mi chodzi głównie o profilaktykę.

Data: 2011-05-25 21:20:35
Autor: Ignacy
ochrona kolan?
> [...]
>  A czy odczuwasz bóle tego kolanka nadal?

no w drugi dzień po kontuzji - owszem :p (i pojutrze także nie pytaj
jeszcze    ...wiem co zrobić aby radykalnie przestało boleć...
  zaaplikuj sobie np. Ketonal forte wystarczy 1 tabletka
  na dobę,to nie jest tylko środek przeciwbólowy a mega
  skuteczny naprawiacz stanów urazowych...juz po pierwszym
  dniu poczujesz ulgę a po 3,4 zapomnisz o problemie...
  niestety lek jest na receptę.Jak sie poprawi to napisz
  i głowa do góry.

  Ignac

Data: 2011-05-27 00:07:43
Autor: lamia
ochrona kolan?
" Ignacy" <ignac88.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:irjrr3$14t$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ignac, dzięki za detaliczną radę, jednak osobiście nie biorę (bez ostateczności) żadnych przeciwbólowych leków (i także z kolei osobiście bardzo nie polecam).
Mnie najbardziej boli brak mobilności :p - Jedank nie chce jej uzyskiwać drogą 'zamiatania bólu pod dywan' - ból jest też pewną informacją.
Mechaniczne nadwyrężenie wymaga przede wszystkim warunków dla nadwyrężonego elementu, coby się odwyrężył :p  (i na pewno też budulca tego, co uszkodzone, (nooo stawy są dość wymgające)) - każdy ma swoją 'politykę i religię'.

pozdrawiam

Data: 2011-05-27 11:09:14
Autor: Ryszard Mikke
ochrona kolan?
> [...]

Mechaniczne nadwyrężenie wymaga przede wszystkim warunków dla nadwyrężonego elementu, coby się odwyrężył :p  (i na pewno też budulca tego, co uszkodzone, (nooo stawy są dość wymgające)) - każdy ma swoją 'politykę i religię'.

Ale on dobrze mowi, to likwiduje ogniska zapalne. Mi zapisali costm-sport,
okazalo sie, ze to tez ketonal w zelu wlasnie. rmikke

--

ochrona kolan?