ochrona ramy - naklejka

Data: 2009-03-20 14:34:51
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
ochrona ramy - naklejka

Wie ktos moze gdzie mozna dostac takie naklejki (swego czasu widzialem takie przezroczyste silikonowe chyba) do ochrony dolnej rury i mufy suportowej przed uderzeniami kamieni?

Niektórzy stosują kawałek dętki lub opony.

zyga

Data: 2009-03-20 15:58:53
Autor: dziki
ochrona ramy - naklejka
Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:gq0565$j0u$1news.interia.pl...

Niektórzy stosują kawałek dętki lub opony.

tez pewnie detke podkleje jak nic sensownego nie znajde. 55zl za ta nalepke to ostatecznosc.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-03-20 18:42:08
Autor: mariuszmo
ochrona ramy - naklejka

Użytkownik "dziki" <ten.adres@jest.nieprawdziwy> napisał w wiadomości news:gq0av9$oqv$1news.dialog.net.pl...
[...]

nie żebym bronił Cult bike ale ceny tego wszędzie są podobne
co do bikeshield jest to drogie ale dobre, po pierwsze jak prawidłowo oczyścisz ramę przed naklejeniem to nie ma mowy aby się odklejało, po drugie nie żółknie po trzecie rysy mozna zapolerować i po czwarte jest praktycznie niewidoczne i na lata.

Okleiłem tym i jest świetne o wiele wyższa jakość od łatek BBB, które też nie są takie tanie.
poza tym zabezpiczyłem tym widełki od strony opon i dolną rurkę pod korbą na wypadek wciągniecia łańcucha

Zakadam, że chodzi Ci o wyglad ramy a pod dętką lub oponą zapcha się piach i błoto i jeszcze bardziej zmasakrujesz ramę poza tym zrobią to też zipy, którymi zapewne trzeba bedzie to przymocować więc lepiej w takiej sytuacji nie dawać nic, kamień raczej ramy nie uszkodzi poza ewentualnym odpryskiem lakieru, podłożenie dętki i zgromadzenie się pod nią syfu zamatowi całą rure.

a tak na marginesie to kupłem tzw fullpacka bo był najbardziej opłacalny i zostało mi tego bikeshielda arkusz 10x40 cm jak się zdecydujesz możemy się ewentualnie dogadać co do jakiejś sensownej ceny za to

ochrona ramy - naklejka