ociec dziecka nie oddal mi corki - pomocy!

Data: 2009-07-02 18:48:30
Autor: Przemek Lipski
ociec dziecka nie oddal mi corki - pomocy!

Użytkownik "Aguś" <agus11.cut@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:h2iqd1$uu5$1mx1.internetia.pl...
czesc, mam duzy problem - tata mojej 4 letniej corki nie oddal mi jej w
ustalonym sadownie terminie, powinna wrocic dzis rano do mojego mieszkania -
nie przyszli. Ojciec dziecka nie odbiera żadnych telefonow, w domu go nie ma
i u jego matki tez nie, wczesniej odgrazal sie ze przyprowadzi ja wtedy
kiedy on zdecyduje (w wyroku jest 5 dni) a on chcial ja oddac po 10 dniach,
jak kiedys mi nakrzyczal. Co moge robic? Policja? Beda ich szukać? Jakies
sankcje mu groza za zlamanie wyroku?

Krzywda dziecku się stanie jak z ojcem będzie dłużej ? Czemu sama się nie zgodziłaś na jego spotkania z córtka, tylko sądownie, to musiało być załatwione ?

Pozdrawiam Przemek

Data: 2009-07-02 20:39:27
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Przemek Lipski" <WYTdocent_paNIJ@wytnij.epf.pl> napisał w wiadomości news:h2irte$83o$1news.onet.pl...
[...]

Trochę mało na temat :-)

Data: 2009-07-02 20:51:27
Autor: Aguś
[...]

Uwielbiam takie odpowiedzi... 4 letnie dziecko dłużej niz tydzien bez mamy z ktora mieszka? On zgodzil sie na wyrok Sądu i nie składał apelacji, ba - powiedział TAK ZGADZAM się na to co Sąd powiedział. Proszę więc grupowiczów o konkretną odpowiedź.

Aga

ociec dziecka nie oddal mi corki - pomocy!