ocieplenie garazu

Data: 2009-07-30 11:42:31
Autor: Kuba \(aka cita\)
ocieplenie garazu
dikoj wydusił z siebie te słowy:

Witam,
Posiadam murowany garaz w szeregu garazy. Przymiezam sie do malego
ramontu. Pójdzie nowa papa na dach i chce ocieplic drzwi.
Pape pozostawiam fachowcom, ale chcialbym sam ocieplic drzwi. Czy da
sie to zrobic samemu i jak? Myslalem nad taka wata ocieplajaca co sie
pod dachy w domach kladzie, ale chyba tam dochodza tez jakies inne
materialy (folia czy cos podobnego).
Czy oplaca sie jakos ocieplac sciany. Jest jakis w miare cienki i tani
izolator?

Prosze o porady i pomysly.

a dlaczego papy nie chcesz położyc samemu?
To moze okazać sie prostrze niż ocieplenie drzwi :D

Scian nie specjalnie oplaca sie ocieplac, jesli Twoj garaż nie jest zewnętrzym garażem.

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-07-30 13:46:42
Autor: dikoj
ocieplenie garazu

"Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> wrote in message news:h4rpud$ajn$1inews.gazeta.pl...
dikoj wydusił z siebie te słowy:

Prosze o porady i pomysly.

a dlaczego papy nie chcesz położyc samemu?
To moze okazać sie prostrze niż ocieplenie drzwi :D

Widziałem, jak sąsiadowi kładli - zabawa z butlą gazową i ogniem - nie dla mnie :D

Scian nie specjalnie oplaca sie ocieplac, jesli Twoj garaż nie jest zewnętrzym garażem.

Też tak myślałem. Zatem pewnie zostanę przy dociepleniu i zaizolowaniu drzwi.
Jakieś pomysły w tym temacie?

-- Pozdrawiam

Pozdro.

Data: 2009-07-30 13:52:29
Autor: J_K_K
ocieplenie garazu

Użytkownik "dikoj" <dikoj@op.pl> napisał w wiadomości news:h4s176$qb8$1news.onet.pl...

Widziałem, jak sąsiadowi kładli - zabawa z butlą gazową i ogniem - nie dla mnie :D

To termozgrzewalna - trzeba mieć sprzęt.
Mozna też tradycyjnie - lepikiem na gorąco.
I mniej tradycyjnie - wysmarowac obecną lepikiem
naprawczym na zimno.

A co do drzwi - najprościej chyba styropian o stosownej grubości
(są nawet 1 cm ;-), przyklejony stosownym klejem / lepikiem
bezrozpuszczalnikowym.

Pzdr

JKK

Data: 2009-07-30 16:42:48
Autor: Kuba \(aka cita\)
ocieplenie garazu
[...]

są już gotowe wraz z masą, ktora pape przyklei. Wystarczy podgrzac.
Inwestujesz 50 zł w palnik na butle i po prostu podgrzewasz i kladziesz. Słoncze zrobi reszte. Mozesz też wysmarować łączenia lepikiem na zimno (ostatecznie przykleić lepikiem na zimno chyba też mozesz)
Taniej wyjdzie niż ekipe zamówic

[...]

Przede wszystkim uszczelnić te drzwi - bo jak drzwi ocieplisz, a nie będą sie domykały ... to całe ocieplanie o kanty tyłka rozbić.
Samo ocieplenie - przykręcasz styropian za pomocą wkrętów i podkladek (są specjalne do styropianu) i ... voila.