octavia tour - gaz

Data: 2010-11-11 12:40:06
Autor: icek2
octavia tour - gaz
Witam,

ile moze palic gazu taka skoda
http://otomoto.pl/skoda-octavia-optimum-1-6-lpg-odlicz-22-vat-C14946125.html

(instalacja gazowa fabryczna)

?

zakładam kapelusznicze jezdzeinie 90/110

--
pozdros
icek

Data: 2010-11-11 12:48:18
Autor: Scyzoryk
octavia tour - gaz

[...]

Sama trasa pewnie w granicach 8L

Miasto bliżej 10L, zakorkowane miasto ciut powyżej

Pozdr
Scyzoryk

Data: 2010-11-11 13:33:28
Autor: Kuba \(aka cita\)
octavia tour - gaz

Użytkownik "icek2" <icek2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ibgkmo$mp6$1news.onet.pl...
[...]

8-13 litrĂłw
Czy opłąca sie mieć taki mały silnik, w dośc sporym samochodzie?
IMO - nie.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2010-11-11 14:12:54
Autor: Iglo
octavia tour - gaz
Kuba \(aka cita\) <yes.or.no@wp.pl> napisał(a):
Czy opĹ&#65533;Ä&#65533;ca sie mieÄ&#65533; taki maĹ&#65533;y silnik, w doĹ&#65533;c sporym samochodzie?

W jakim samochodzie? Przecież to golfina kombi jest i 1.6 mu starczy w
zupełno¶ci.. --

Data: 2010-11-11 15:38:22
Autor: icek2
octavia tour - gaz

8-13 litrĂłw
Czy opłąca sie mieć taki mały silnik, w dośc sporym samochodzie?
IMO - nie.

jesli robie te 50-60k km
to naprawde - sprawa 20koni więcej
mnie po prostu nie rusza

oszczednosc 10zł na kazdych 100km - rusza

sprawdzona konstrukcja auta - pasuje
wyglÄ…d - mi sie partnery/berlingo podobajÄ… :)

--
pozdros
icek

Data: 2010-11-11 17:56:27
Autor: BearBag
octavia tour - gaz

oszczednosc 10zł na kazdych 100km - rusza

jakie 10zł?!, akurat mam octavie na sekwencji 1.8 20V i spalanie gazu w
cyklu mieszanym z przewag± miasta 10.5l, wiesz ile pali mi Polo żony też na
sekwencji tyle że silnik 1.4 a samo auto ze dwa razy lżejsze? (troche
oczywi¶cie przesadzam) No wiec pali... 10-11l, tyle że żonka robi krótsze
trasy. Obie instalacje ¶wieżo po komputerowym ustawieniu więc wszystko
ustawione tak jak powinno być. Silnik 1.6 jest zdecydowanie za mały do Octavi, gdybym nie jeĽdzil to bym
nie pisał. Ten silnik ledwo daje rade w małym Golfie.

Data: 2010-11-11 20:13:44
Autor: icek2
octavia tour - gaz
W dniu 2010-11-11 17:56, BearBag pisze:

oszczednosc 10zł na kazdych 100km - rusza

jakie 10zł?!, akurat mam octavie na sekwencji 1.8 20V i spalanie gazu w
10zł

dzisiaj jezdze Partnerem 1.6HDI
pali 6-7l ON
srednio 6,5 niech będzie
co przy ON za 4,2 daje prawie 28zł za 100km

jesli bym zuzywał 8 jednostek gazu, za nie wiem 2,1 mamy pprawie 17zł

zatem 11zł "do przodu"

jesli auto z LPG ma mi palic ponad 10
to roznica juz jest mała
8-10 jednostek LPG - to jest jeszcze w miarę ok

powyzej 10ki to juz lipa nie oszczednosc na LPG :)

--
pozdros
icek

Data: 2010-11-11 21:08:32
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
octavia tour - gaz
W dniu 2010-11-11 20:13, icek2 pisze:
[...]

8-10 jednostek LPG - to jest jeszcze w miarÄ™ ok

powyzej 10ki to juz lipa nie oszczednosc na LPG :)

Ja Ci powiem, że po Wrocławiu, to mi 306-tka 1.4 75KM paliła 11-12L gazu + 1-1,5L benzyny na każde 100km.
W trasie, mieściłem się w 8L gazu.
Gaz w aucie daje świadomość, że jest tanio, więc się mocniej depcze. :P
Przy ostatniej zmianie auta, stwierdziłem, że na tyle sceptycznie podchodzę do diesli, że aż muszę spróbować. I wiesz co? Spodobało mi się to. :)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-11-12 07:10:16
Autor: icek2
octavia tour - gaz
\
Przy ostatniej zmianie auta, stwierdziłem, że na tyle sceptycznie
podchodzę do diesli, że aż muszę spróbować. I wiesz co? Spodobało mi się
to. :)
to tak jak ja z LPG
benzyne miałem raz, na tyle dawno ze zapomniałem jak sie tym jezdzi :)

--
pozdros
icek

Data: 2010-11-12 07:36:55
Autor: Marek P.
octavia tour - gaz
dzisiaj jezdze Partnerem 1.6HDI
pali 6-7l ON

Jeżdziłem Partnerem i je¶li z Twoim stylem jazdy pali Ci 7l to Oktawi± w 9-10l gazu ciężko Ci będzie się zmie¶cić.

Data: 2010-11-13 09:04:07
Autor: icek2
octavia tour - gaz
W dniu 2010-11-12 07:36, Marek P. pisze:
dzisiaj jezdze Partnerem 1.6HDI
pali 6-7l ON

Jeżdziłem Partnerem i je¶li z Twoim stylem jazdy pali Ci 7l to Oktawi± w
9-10l gazu ciężko Ci będzie się zmie¶cić.

7l to jazda po miescie, na zimno

normalne zuzycie paliwa moim stylem jazdy to 6,1

rekordowo udało mi sie zejsc do 5,7

dlatego zakładam porównanie do 6l ON
niz do innych warto¶ci :)

--
pozdros
icek

Data: 2010-11-12 17:10:00
Autor: BearBag
octavia tour - gaz
Dnia Thu, 11 Nov 2010 20:13:44 +0100, icek2 napisał(a):

[...]

a jakie auto pali 8l gazu po mie¶cie? nie znam takiego, a przynajmniej nie
normalne auto i na pewno nie Octavia choćby tam montowali silniki 1.2
Nawet seicento z gazem pali powyżej 8l po dużym mie¶cie.

Data: 2010-11-12 22:15:41
Autor: Jacek_P
octavia tour - gaz
BearBag napisal:
a jakie auto pali 8l gazu po mieście? nie znam takiego, a przynajmniej nie
normalne auto i na pewno nie Octavia choćby tam montowali silniki 1.2
Nawet seicento z gazem pali powyżej 8l po dużym mieście.

Miałem takie: Astra F z silnikiem 1,6 8v. Na trasie 7 litrów LPG,
po mieście, o dziwo, nie chciała więcej niż 7,5. Niestety, zrobiła
swoje 250 kkm i poszła do sprzedaży.

Następczyni, Astra G z silnikiem 1,6 16v, żre już jak smok.
Do 11 litrów po mieście, na trasie udawało się zejść do 9,5.

Jak siÄ™ zestresujÄ™ tym faktem, to biorÄ™ pikusia, ktĂłrego spalanie ON
mnie pociesza :)

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-11-15 16:36:37
Autor: radekp@konto.pl
octavia tour - gaz
Fri, 12 Nov 2010 22:15:41 +0000 (UTC), w <ibkead$deu$6@srv.cyf-kr.edu.pl>,
Jacek_P <Lato-i-Upal@cyf-kr.edu.pl> napisał(-a):

Miałem takie: Astra F z silnikiem 1,6 8v. Na trasie 7 litrów LPG,
po mie¶cie, o dziwo, nie chciała więcej niż 7,5.

Widać więcej na benzynie jeĽdziła po mie¶cie niż na gazie.

Data: 2010-11-16 17:47:01
Autor: BearBag
octavia tour - gaz

Miałem takie: Astra F z silnikiem 1,6 8v. Na trasie 7 litrów LPG,
po mie¶cie, o dziwo, nie chciała więcej niż 7,5. Niestety, zrobiła
swoje 250 kkm i poszła do sprzedaży.

Albo zmy¶lasz albo liczyć nie potrafisz. sorry ale akurat z tymi Astrami na
gazie miałem do czynienia wielokrotnie, zarówno 1.4 jak i 1.6 I zawssze
spalanie po mie¶cie było powyżej 10l, w korkach więcej. NIEMOŻlIWE żeby te
auta spalały 7.5l gazu w warunkach miejskich.

Data: 2010-11-11 15:41:32
Autor: =Marcos=
octavia tour - gaz
Czy opłąca sie mieć taki mały silnik, w dośc sporym samochodzie?
IMO - nie.

12kg na KM mocy. Octavia to lĹĽejsze auto od np. Golfa kombi.

Dla przykładu Yaris 1.0 ma 14kg na KM mocy.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

Data: 2010-11-11 15:53:23
Autor: Arbiter
octavia tour - gaz

Użytkownik "icek2" <icek2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ibgkmo$mp6$1news.onet.pl...
Witam,

ile moze palic gazu taka skoda
http://otomoto.pl/skoda-octavia-optimum-1-6-lpg-odlicz-22-vat-C14946125.html

cena 53670 PLN wydaje się z kosmosu jak za jedynkę z 1,6 benzynowym, za 43 tys maj± być Octavie 2 sprzedawane jako tour od nowego roku. Zreszt± ta ma stary silnik i z tego co wiem jak nie sprzedadz± jej do końca roku to w 2011 nie będ± mogli jej już sprzedać (normy ekologiczne)

Moim zdaniem więcej niż 42 ty¶ za ten egzemplarz nie warto zapłacic

Data: 2010-11-11 17:18:49
Autor: icek2
octavia tour - gaz
W dniu 2010-11-11 15:53, Arbiter pisze:
[...]

taki mam plan :)

50k nie dam
przecież to 10letnie auto - jak nie lepiej :)

--
pozdros
icek

Data: 2010-11-11 20:31:52
Autor: Scyzoryk
octavia tour - gaz

50k nie dam
przecież to 10letnie auto - jak nie lepiej :)

lepiej :) od 96r praktycznie nie zmienione

Pozdr
Scyzoryk

octavia tour - gaz