octavia tour - gaz

Data: 2010-11-11 15:53:23
Autor: Arbiter
octavia tour - gaz

Użytkownik "icek2" <icek2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ibgkmo$mp6$1news.onet.pl...
Witam,

ile moze palic gazu taka skoda
http://otomoto.pl/skoda-octavia-optimum-1-6-lpg-odlicz-22-vat-C14946125.html

cena 53670 PLN wydaje się z kosmosu jak za jedynkę z 1,6 benzynowym, za 43 tys mają być Octavie 2 sprzedawane jako tour od nowego roku. Zresztą ta ma stary silnik i z tego co wiem jak nie sprzedadzą jej do końca roku to w 2011 nie będą mogli jej już sprzedać (normy ekologiczne)

Moim zdaniem więcej niż 42 tyś za ten egzemplarz nie warto zapłacic

Data: 2010-11-11 17:18:49
Autor: icek2
octavia tour - gaz
W dniu 2010-11-11 15:53, Arbiter pisze:
[...]

taki mam plan :)

50k nie dam
przecież to 10letnie auto - jak nie lepiej :)

--
pozdros
icek

Data: 2010-11-11 20:31:52
Autor: Scyzoryk
octavia tour - gaz

50k nie dam
przecież to 10letnie auto - jak nie lepiej :)

lepiej :) od 96r praktycznie nie zmienione

Pozdr
Scyzoryk

octavia tour - gaz